Terug naar overzicht
dag Kirsten,We zijn ook van plan onze uitnodigingen zelf te ontwerpen met een foto. Ik heb hier via het forum een supertoffe site ontdekt: www.poobies.nl De prijzen zijn OK vind ik, afhangende van hoeveel kaarten je bestelt en hoe groot de kaart is. Ik heb al gehoord dat de kwaliteit zeer goed is... misschien het overwegen waard ?Lore
Wij hebben zelf onze uitnodigingen gemaakt via fotokaarten.nlIk heb ze de laatste zondag van januari besteld en heb ze op donderdag 31 januari toegekregen met de post. Ze zijn gewoon fanastisch en ik heb er heel goede reacties op gekregen. Voor 50 uitnodigingen heb ik 49,95€ betaald inclusief btw en transportkosten. Zij leveren wel geen enveloppen.Sandra12/04/2008Sandr
heyik sluit me aan bij lore! je kan daar heel leuke dingen maken, hou me er zo soms voor de fun es mee bezig, we zijn al getrouwd dus ja... maar ik vind dat je er wel leuke dingen kan maken of evt gewoon ideetjes opdoengroetjes en successas
Hallo,Wij hebben onze uitnodigingen gemaakt viade site van Hallmark.Het is een ontwerp met eigen foto en ze zijn héél mooi gelukt en origineel.Het is ook prijsvoordelig,wij betalen voor 100 stuks met druk en envelopen inbegrepen 215 euro.Groetjes 01/08/08
HeyWij hebben onze uitnodigingen zelf ontworpen via een programma dat te downloaden is op www.phototools.nl Ik heb mijn uitnodigingen vandaag besteld, normaal is de leveringstermijn 2 weken. Wij betalen 158 euro (verzendingskosten incl) voor 84 uitnodigingen, inclusief enveloppen.Groetjes, Kimberly31-05-2008