Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodingen

5-2-2008 15:39:12
hallo,
weet er iemand tips om uitnodigingen zelf te maken.Ik zou dat graag willen doen.omdat het toch een beetje scheelt in prijs en ik ben daar toch een beetje handig in.
alvast bedankt
kirsten_vandermeeren@hotmail.com

Kirsten
19-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 375

Lore
5-7-2008
 Meld misbruik5-2-2008 15:54:43

dag Kirsten,

We zijn ook van plan onze uitnodigingen zelf te ontwerpen met een foto. Ik heb hier via het forum een supertoffe site ontdekt: www.poobies.nl De prijzen zijn OK vind ik, afhangende van hoeveel kaarten je bestelt en hoe groot de kaart is. Ik heb al gehoord dat de kwaliteit zeer goed is... misschien het overwegen waard ?

Lore

San
12-4-2008
 Meld misbruik5-2-2008 19:31:54

Wij hebben zelf onze uitnodigingen gemaakt via fotokaarten.nl
Ik heb ze de laatste zondag van januari besteld en heb ze op donderdag 31 januari toegekregen met de post. Ze zijn gewoon fanastisch en ik heb er heel goede reacties op gekregen. Voor 50 uitnodigingen heb ik 49,95€ betaald inclusief btw en transportkosten. Zij leveren wel geen enveloppen.

Sandra
12/04/2008

Sandr

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik6-2-2008 0:11:59

hey

ik sluit me aan bij lore! je kan daar heel leuke dingen maken, hou me er zo soms voor de fun es mee bezig, we zijn al getrouwd dus ja... maar ik vind dat je er wel leuke dingen kan maken of evt gewoon ideetjes opdoen

groetjes en succes
sas

inge
1-8-2008
 Meld misbruik6-2-2008 10:21:23

Hallo,
Wij hebben onze uitnodigingen gemaakt via
de site van Hallmark.
Het is een ontwerp met eigen foto en ze zijn héél mooi gelukt en origineel.
Het is ook prijsvoordelig,wij betalen voor 100 stuks met druk en envelopen inbegrepen
215 euro.

Groetjes 01/08/08

Kimberly
31-5-2008
 Meld misbruik11-2-2008 12:54:19

Hey

Wij hebben onze uitnodigingen zelf ontworpen via een programma dat te downloaden is op www.phototools.nl
Ik heb mijn uitnodigingen vandaag besteld, normaal is de leveringstermijn 2 weken. Wij betalen 158 euro (verzendingskosten incl) voor 84 uitnodigingen, inclusief enveloppen.

Groetjes, Kimberly
31-05-2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...