Nu Online
Momenteel zijn er 59 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Dj

  24-1-2005 10:02:07
Beste allen,wij gingen gisteren naar Gent op de beurs en eerlijk,ik vond ze teleurstellend want de modeshow was wegens omstandigheden afgelast.Toch vonden we er onze ringen(BIJORCA)en dj(PARTYSOUND).De prijzen vielen aardig mee en vooral bij de tweede was er een leuk en gezellig gesprek.Echt twee aanraders als je op zoek bent.
Groetjes

Karolien
30-12-1899
Meld misbruik



Reacties: 2 | Gelezen: 1084


Katleen

 Meld misbruik24-1-2005 17:13:15

Dag karolien,Wij gingen dit weekend ook naar Gent en hadden dezelfde bedenking als jullie.Wij legden er onze dj en rent-a-priest vast.Vrijdag was het erg kalm op de beurs,maar dat had dan weer het voordeel dat de standen tijd maakten voor ons.Zo zie je maar dat dat weer in het voordeel van de bezoeker is.
Groetjes



leentje

 Meld misbruik27-1-2005 9:17:59

karolien,
Ook wij hadden die reactie na de beurs.Wij legden er ook onze ringen vast maar dan bij Bael en onze dj is dezelfde van jou:nl partysound.Maar één ding zochten we en vonden we niet op de beurs en dat was een huwelijksreis.Daar moeten we nu werk van maken.Na het feest is dat toch ook het leuke van zo een dag hé.Dat het feest nu zal slagen ben ik overtuigd.Nu onze reis nog en dan is alles geregeld.Waar weten we nog niet. Groetjes...Leentje.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...