Nu Online
Momenteel zijn er 50 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Huwelijksreis september - waar naartoe?

  5-2-2008 10:17:16
Hoi,

Wij zijn nog volop op zoek naar een ideale bestemming voor onze huwelijksreis. Deze stond eigenlijk al zo goed als vast, namelijk Sri Lanka: een combinatie van 7 dagen rondreizen met privé gids/chauffeur en daarna 7 dagen strandvakantie. Helaas is er door de aanslagen van dit weekend een negatief reisadvies over uitgesproken, en we willen natuurlijk ook geen problemen zoeken.

We zouden graag hetzelfde concept behouden: dus eerst een week rondreizen en bezoeken en daarna een week strandvakantie. We hebben al gekeken naar Thailand en zo maar daar is het in september regenseizoen (allesbehalve ideaal dus).

Heeft iemand andere ideeën?

Ook niet onbelangrijk: het budget is +/- 4000 € (totaalbedrag).

Alvast bedankt!

Griet

Meld misbruik



Reacties: 17 | Gelezen: 2289


Karen
13-9-2008
 Meld misbruik5-2-2008 10:29:03

Hey Griet,

Wij gaan naar Kreta (ook in september), en je kan de combinatie rondreis en strand daar ook doen. Zelfde met Griekenland (vasteland) of Italië of de Scandinavische landen. Of Egypte, dat wordt veel gedaan. Turkije is ook heel mooi ...
Keuze genoeg :-)

Groetjes,
Karen
13/9/2008



LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik5-2-2008 10:53:30

griet, waar staat dat van dat negatief reisadvis, wij gaan ook naar sri lanka in september...



Griet

 Meld misbruik5-2-2008 10:57:55

Dag Leen,

Wij hadden zaterdag een optie genomen op deze reis en gisteren stuurde het reisbureau een mailtje dat de reis niet ging kunnen doorgaan wegens een negatief reisadvies.

Meer informatie vind je ook op de website van de Belgische overheid: http://www.diplomatie.be/nl/travel/countrydetail.asp?CO...

Hopelijk verbetert de situatie snel! Ik duim in ieder geval met je mee.



eline
5-9-2008
 Meld misbruik5-2-2008 11:06:12

hey
Wij gaan naar Bali
Daar kun je ook rondreizen en eventueel combineer met naast liggend eilang lombok
Er is daar geen regensezoen in sepember
Wij betalen voor 16 nachten met ontbijt 3104 euro voor twee

groetjes Eline en Stijn
05/06/2008



Griet

 Meld misbruik5-2-2008 11:08:44

Dag Eline,

Met welk reisbureau heb je dit geboekt? De rondreizen die ik daar tegenkom zijn eigenlijk maar van een dag of drie en dat lijkt me eigenlijk een beetje weinig.

Maar die prijs valt inderdaad zeer goed mee!

Groetjes



anuschka
30-8-2008
 Meld misbruik5-2-2008 13:03:12

Hey

Wij trouwen op 30/08/08 en gaan dus in september op huwelijksreis naar Egypte! Daar is ook de keuze om een rondreis te doen of strandvakantie op combinatie van de 2! En in september is het daar nog 35 graden! Zalig toch!

Groetjes



LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik5-2-2008 13:13:02

heb het net even nagekeken, is enkel voor het noorden van sri lanka en daar komen we niet in de buurt met onze rondreis. ik zal het eens navragen aan ons reisbureau en of we er evenetueel voor verzekerd zijn als de reis hiervoor niet kan doorgaan. is nog 8 maand dus kan nog veel veranderen .



emilie

 Meld misbruik5-2-2008 14:30:37

Hey,

wij gingen informeren voor onze huwelijksreis in oktober. Daar zeiden ze ons dat azie, egypte, canarische eilanden, ... goed waren in die periode.
Middellandse zee zou al te fris zijn en Dominicaanse Republiek en mexico waren af te raden wegens orkaanseizoen.
Uiteindelijk kozen wij voor een weekje Lanzarote: 1700€ voor ons tweetjes. Veel meer wilden we niet uitgeven aan onze huwelijksreis omdat we volgend jaar ook al gaan bouwen.



Elke
6-9-2008
 Meld misbruik5-2-2008 14:40:37

Hey Griet,

Niet gemakkelijk hé. Wij gaan ook in september op huwelijksreis maar overwegen wel om naar Thailand te gaan. Bij de twee reisbureaus waar ik informeerde, raadden ze dit niet af. Je moet er alleen rekening mee houden dat het elke dag een uurtje kan regenen.

Nog veel succes!



an
25-8-2007
 Meld misbruik5-2-2008 15:28:11

wij zijn vorig jaar in september op huwelijksreis geweest naar Java en Bali-eerst 1.5 week rondtrekken op Java, dan week op Bali en nog enkele dagen relax op Bali. WIj hebben dit geboekt bij www.xplore360.com en waren hierover super tevreden, zij hebben verschillende programma's op hun website staan maar je kan daaraan veranderen, toevoegen,schrappen wat je zelf wil, dus meer relax of juist minder, alles was mogelijk. Wij hebben super goed weer gehad, geen druppel regen en aangenaam warm weer maar toch geen 40 graden, dus bali is in september zeker een aanrader voor combinatie rondreis-relax.



Kelley
20-9-2008
 Meld misbruik5-2-2008 17:50:26

Hallo, wij trouwen op 20 september en vertrekken op 22 september naar Bali (Indonesië). In tegenstelling tot Thailand is het in Bali geen regenseizoen. Ik ken mensen die er al geweest zijn op Bali, en de hotels zouden er ongelooflijk luxueus zijn, vriendelijke mensen, mooie cultuur,...
Via een Jetair bureau hebben we onze reis geboekt met Intercomfort en hebben gekozen voor "shoking promo". Wij gaan 17 dagen (15 nachten) en betalen ongeveer 4.000 euro. Daar inbegrepen 5*hotel met ontbijt, 5 daguitstappen, vliegtickets en bijkomende taxen. Misschien zitten we wel samen op het vliegtuig...groetjes en nog veel succes



lies
5-7-2008
 Meld misbruik5-2-2008 18:06:19

hey,

Mag ik van de mensen die naar bali gaan (of al geweest zijn) weten in welke hotels jullie verblijven (en via welke reisorganisatie dit geregeld is)?

alvast bedankt,
Lies



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik6-2-2008 7:58:00

wij gaan naar hong- kong, dan naar bali en combineren daar ubud en seminyak.

hong kong = cultuur en shoppen (nog geen hotel)
Ubud = jungle = royal pita maha
seminyak= strand = samaya

op www.tripadvisor.com of www.zoover.nl kan je heel veel reacties zien van mensen die er al geweest zijn

wij hebben geboekt via reisbureau spillemaeckers, hopland in antwerpen. Ze hebben een programma op maat gemaakt. Helemaal naar onze wens. Via vb VIP betaalden we 42 euro voor prive transport. Nu betalen we dat ook maar met een limousine!!!

Verder hebben we in elk hotel een butler en een prive- zwembad.

Als ik het goed voor heb kost onze reis 4500 euro. (zonder hong kong hotel en op basis van logies en ontbijt)

Maar wij hebben wel echt luxe hotels genomen, aangezien we op bali trouwen.

groetjes



Miranda
6-9-2008
 Meld misbruik7-2-2008 15:38:27

Hey Griet,

Wij hebben hetzelfde probleem. We hadden ook gedacht aan een week rondreis door sri lanka met eraan vast een week malediven. Maar aan ons is ook gezegd dat er een negatief reisadvies is gegeven. We hebben ook aan het kijken geweest naar eenzelfde formule maar het is niet simpel. We hebben nu gekozen voor een 12 nachten mauritius. Het is niet hetzelfde maar ja. Onze reis naar sri lanka geraakte ook maar niet geboekt want de vluchten waren niet beschikbaar. Hopelijk wordt Mauritius even romantisch



Miranda
6-9-2008
 Meld misbruik7-2-2008 15:38:46

Hey Griet,

Wij hebben hetzelfde probleem. We hadden ook gedacht aan een week rondreis door sri lanka met eraan vast een week malediven. Maar aan ons is ook gezegd dat er een negatief reisadvies is gegeven. We hebben ook aan het kijken geweest naar eenzelfde formule maar het is niet simpel. We hebben nu gekozen voor een 12 nachten mauritius. Het is niet hetzelfde maar ja. Onze reis naar sri lanka geraakte ook maar niet geboekt want de vluchten waren niet beschikbaar. Hopelijk wordt Mauritius even romantisch



Miranda
6-9-2008
 Meld misbruik7-2-2008 15:38:59

Hey Griet,

Wij hebben hetzelfde probleem. We hadden ook gedacht aan een week rondreis door sri lanka met eraan vast een week malediven. Maar aan ons is ook gezegd dat er een negatief reisadvies is gegeven. We hebben ook aan het kijken geweest naar eenzelfde formule maar het is niet simpel. We hebben nu gekozen voor een 12 nachten mauritius. Het is niet hetzelfde maar ja. Onze reis naar sri lanka geraakte ook maar niet geboekt want de vluchten waren niet beschikbaar. Hopelijk wordt Mauritius even romantisch



sigrid

 Meld misbruik19-2-2008 12:58:00

Wij zijn vorig jaar in september op huwelijksreis geweest naar de Westkust van the US. Je zou er een week kunnen rondreizen en dan een weekje in Los Angeles strandvakantie, maar er is daar zoveel te zien dat ik niet goed weet of je met een weekje rondreizen toekomt ...


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums