Nu Online
Momenteel zijn er 209 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pauwkenshof destelbergen

4-2-2008 22:27:09
heeft er iemand ervaring met bovengenoemde feestzaal.
graag jullie reactie
bedankt

cindy
1-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 654

Nele
20-9-2008
 Meld misbruik5-2-2008 7:53:35

Hallo,

wij dachten ook aan deze zaal voor ons feest en zijn eens gaan kijken en informeren. Ik vond het een mooie zaal maar nogal duur. Ik weet het niet meer van buiten, maar na een bepaald uur (0u denk ik) moet je de bediening beginnen betalen. 25euro per uur per kelner dacht ik dus als je feest wat langer duurt kan dat een onaangename verrassing worden. En de forfait voor drank vonden wij ook wat te duur.
Dus hangt wat af van je budget, als je budget het toelaat denk ik wel dat je daar een heel mooi feest kan hebben.

Succes,
Nele

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...