TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ann
|
4-2-2008 22:05:37
bij ons was dit heel simpel, mits ik maar 3 collega's heb, die dan partner en kinderen meebrengen zouden we aan 11 man van mijn collega's zijn, en kan mijn vriend bij hem op het werk uitleggen da hij ni zomaar iedereen kan uitnodigen en daarmee enkel de mensen waarmee hij buiten het werk ook nog contact mee heeft uitnodigd. Maar zelfs al had ik meer collega's gehad, zou ik dit ook zo aanpakken... Als je echt te veel schrik hebt dat dit voor problemen zou zorgen, zou ik er geen uitnodigingen.
|
|
Marieke
11-10-2008
|
4-2-2008 22:44:42
Ik heb een beetje zelfde probleem. Ik werk als verpleegkundige en heb ongeveer 20 collega's (+ partner = 40!), wat bijna 1/4 van het totaal aantal personen zou zijn. Daarom dacht ik ze 's avonds alleen voor het dessertenbuffet (+dansfeest) uit te nodigen... Ik vind het zelf ook heel moeilijk en heb ook al veel zitten twijfelen. Wat je ook kan doen, is een aparte drink voor uw collega's een tijdje erna ofzo?
|
|
Amaryllis
7-8-2009
|
4-2-2008 23:30:46
Mijn vriend dirigeert een koor van 50 personen...Die verwachten ook te komen...maar dan wel zonder partner en enkel op de receptie. Er komt dus 1 uinodiging voor heel het koor in hun rep-lokaal waaruit blijkt dat ze dus kunnen komen maar wel zonder partners... Dit is al heel veel volk, maar met partners vind ik helemaal te gek...voor die paar uurtjes zullen ze wel zonder kunnen zeker?
Groetjes, Amaryllis 07-08-2009
|
|
LEEN
6-9-2008
|
5-2-2008 7:02:30
nodig hen ofwel alleen uit voor de receptie ofwel leg je het uit aan hen dat je ze niet allemaal kan uitnodigen en geef je na je werk eens een drink voor je trouw
|
|
Heidi
12-7-2008
|
5-2-2008 8:04:27