Nu Online
Momenteel zijn er 101 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

VERZEKERING

4-2-2008 21:31:48
Hela medebruidjes,

Er wordt meer en meer gesproken over huwelijksverzekeringen. Ik wou eens weten of er mensen zijn die dit afgesloten hebben of plannen van dit te doen en wat ik er me eigenlijk bij moet voorstellen. Is het aan te raden om dit te doen,wat is zowat de gemiddelde kostprijs en welke Belgische maatschappijen bieden dit aan?

Alvast bedankt voor de eventuele reacties !

Groetjes

Jill (bruid voor januari 2009)

Jill
24-1-2010
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 297

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik5-2-2008 10:32:52

Hey Jill!

Ik wou wel zo'n verzekering afsluiten, maar dat bestaat niet in België (heb ik toch gelezen). In Nederland wel, dus dat zal in België ook wel komen, maar nu dus nog niet.

Groetjes,
Karen
13/9/2008

Sandra
30-4-2008
 Meld misbruik5-2-2008 10:48:01

Dag Jill,

Even voor alle duidelijkheid. Zo'n verzekering bestaat wel in België. Wij hebben zelf wel geen afgesloten.

Groetjes,
Sandra

Miranda
6-9-2008
 Meld misbruik7-2-2008 15:43:04

Hoi,

Ik heb vorige week gebeld naar mijn verzekeringsagent en hij ging mij informatie opsturen ivm een verzekering. Het wordt een evenementenverzekering genoemd. Ik weet nog geen prijzen maar mijn makelaar vertelde dat hij ooit nog maar één aanvraag gekregen had en dat dat koppel het toen niet genomen heeft. Ben benieuwd naar de prijzen...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...