Terug naar overzicht
Gewoonlijk heeft de feestzaal wel een kluis ofzo waar je de doos kan achterlaten tot na het feest.Er worden vel van die dozen verkocht in winkels als Ava, Blokker, Casa enz...of anders ook op internet. Je kan er natuurlijk ook altijd zelf eentje in elkaar knutselen als je handig bent.Groetjes,Amaryllis07-08-2009
Ik ben zelf niet handig maar we hebben wel een fantastisch pronkstuk als enveloppedoos. Ze werd gefabriceerd door Olivia, die ik leerde kennen op deze site... Je kan haar contacteren voor tips en ideeën of of foto's van haar creaties via anolro_@hotmail.com met mijn complimentjes. Groetjes,Lien16.02.2008
Hallo, Ik heb ook wel interesse in info voor de enveloppendoos, dus mocht je Olivia contacteren en je krijgt een mailtje met voorbeelden dan zijn die altijd welkom opvalentinevg@skynet.beAlvast mercikesen succes
ja, ik zou de afbeeldingen ook wel willen ontvangen!Je mag ze sturen naar: dana_de_kuyper@hotmail.comgroetjesD
hey,Wij gaan zelf een enveloppen doos makenWij vragen namelijk als cadeautip en envelopke omdat wij kort na de trouw gaan bouwenDus de enveloppen doos wordt een maquette van ons huisjegroetjes Eline en Stijn05/09/2008
Hey,Wij kregen onlangs een goede tip van de ceremoniemeester.Er zijn namelijk soms mensen die een lege enveloppe durven geven.Wanneer je denkt dat dit het geval is, maak je er ongemerkt een plooi in en legt die dan weg, zodat je achteraf nog weet welke enveloppe van die persoon was..We waren lichtjes geshockeerd toen we die tip kregen. Het zal je maar overkomen.. (en wat zeg je dan??)Groeten
Hallo,wij waren al een paar weken op het net op zoek naar een enveloppendoos,ma vonden niets wat ons aanstond.Ben vandaag naar de ava geweest,heb daar een prachtig hartvormige enveloppendoos gevonde,met een beetje reliefprint,ziet op zich al mooi uit,ma heb nog zilver lint en enkele extra decoraties meegebracht. Het hart op zich kwam 21 euro. Veel succes