Nu Online
Momenteel zijn er 19 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

3 maanden tijd voldoende?

  4-2-2008 15:41:59
Hey medebruidjes,

veel gedoe tegenwoordig en veel stress.
Daarom een vraag.
Lukt het om een trouw te plannen in 3 maanden? Er is al heel wat besproken: enkel voor de wet, vervoer, zaal, dj, cateraar voor receptie en fotograaf. Nog te doen: menu receptie, restaurant diner, decoratie, uitnodigingen, make up, kleding bruidegom.
Graag jullie advies!
grtz
A

Leen
7-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1096


heidi
7-6-2008
 Meld misbruik4-2-2008 15:50:34




sarah
17-5-2008
 Meld misbruik4-2-2008 15:50:58

als je de zaal, dj, cateraar en fotograaf, uw kleed hebt... dan moet het lukken.

restaurant vastleggen is zo moeilijk niet, uitnodigingen kan je op 1 dag kiezen, make-up is gewoon even rondbellen wie er plaats heeft, kledij bruidegom is een namiddagje shoppen

succes!



heidi
7-6-2008
 Meld misbruik4-2-2008 15:52:00

hallo,
de dingen die je nog moet doen zullen in die tijd wel gaan. maar doordat het zo korte periode is, zal er alleen nog maar meer stress op jullie afkomen. wij zijn nu 4 maanden verwijderd van onze trouw, maar er zijn nu al mensen in de familie die op de tippen van hun tenen lopen.

groetjes
heidi



David
8-8-2008
 Meld misbruik4-2-2008 16:23:31

Hey,

Het is geen probleem om alles te plannen op 3 maanden tijd, mijn broer heeft dat ook gedaan.
En zo te zien liggen de belangrijkste dingen al vast.

Greetz
Davina



Nele
20-9-2008
 Meld misbruik5-2-2008 7:58:58

Hallo,

ik ken ook 2 koppels die het op zo'n korte tijd gepland hebben. Het hangt er vooral van af wat wilt en hoe je ermee omgaat. Als je een controlefreak bent en alles perfect wilt hebben zal je veel stressen. Veel dingen zijn al bezet zo kort voor de datum, maar zo te zien heb je het meeste toch al? Dus ik denk: zeker haalbaar, gewoon rustig blijven en geen 5 dingen tegelijk proberen doen.

Succes,
Nele



leslie
1-1-2008
 Meld misbruik5-2-2008 18:07:06

dit zijn ook dingen die de meeste mensen gedurende de drie maanden voor het huwelijk nog te regelen hebben. je kan gewoon niet alles een jaar op voorhand bestellen. het menu bijvoorbeeld kies je best zo laat mogelijk (wel opletten voor de drukker dan ) omdat je dan weet wat al lekker is op dat moment rekening houdend met het weer.

wij zijn op dit moment ook zo een 3 maand verwijderd van onze trouw en dit zijn ook allemaal dingen die wij nog moeten doen. maak je geen zorgen en geniet ervan!!



leslie
1-1-2008
 Meld misbruik5-2-2008 18:07:21

dit zijn ook dingen die de meeste mensen gedurende de drie maanden voor het huwelijk nog te regelen hebben. je kan gewoon niet alles een jaar op voorhand bestellen. het menu bijvoorbeeld kies je best zo laat mogelijk (wel opletten voor de drukker dan ) omdat je dan weet wat al lekker is op dat moment rekening houdend met het weer.

wij zijn op dit moment ook zo een 3 maand verwijderd van onze trouw en dit zijn ook allemaal dingen die wij nog moeten doen. maak je geen zorgen en geniet ervan!!



leslie
1-1-2008
 Meld misbruik5-2-2008 18:07:36

dit zijn ook dingen die de meeste mensen gedurende de drie maanden voor het huwelijk nog te regelen hebben. je kan gewoon niet alles een jaar op voorhand bestellen. het menu bijvoorbeeld kies je best zo laat mogelijk (wel opletten voor de drukker dan ) omdat je dan weet wat al lekker is op dat moment rekening houdend met het weer.

wij zijn op dit moment ook zo een 3 maand verwijderd van onze trouw en dit zijn ook allemaal dingen die wij nog moeten doen. maak je geen zorgen en geniet ervan!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...