Terug naar overzicht
hallo,mss kan je eens op jessica bellen. zij is van lummen en doet zowel make-up als kapsel.je kan haar bereiken op 0478/96 14 02groetjesheidi
Heidi,Heeft zij ook een emailadres?Is makkelijker, zoniet zal ik haar wel even moeten bellen.Heb jij zelf al ervaring met haar?Mercietjes
ze heeft geen e-mailadres. ik ga zaterdag mijn proefkapsel laten doen en make-up. ik zal je mijn bevindingen laten wetengroetjesheidi
hey sabine,ik zou je laten weten hoe mijn proefkapsel en make-up is meegevallen bij Jessica.ik ben er heel tevreden mee geweest. ik was eerst al eens een proefkapsel gaan doen bij visa versa. en na 2uur heb ik de speldjes er van ellende moeten uitdoen. maar bji jessica heb ik ze er ech 12uur in gehad zonder problemen, en zelfs toen was het bijna nog niet losgekomen. het was ook eigentijdser dan bij visa versa. jessica is ook heel vriendelijk en houdt rekening met jouw verlangens. ook de make-up heeft lang gehouden. zonder ampule zat de make-up er 's avonds nog op. alleen de lippenstift heb ik nog eens bijgewerkt. een zeer tevreden toekomstige bruidgroetjesheidi
Hey Heidi,Alvast bedankt om me even te informeren. Ik heb contact met haar genomen en mocht haar een datum laten weten voor eens een proefkapsel te doen.Ben jij heel de dag met dat kapsel blijven rondlopen... dan heeft je toekomstige dit reeds gezien...Wanneer trouwen jullie?GroetjesSabine 13.09.2008
hallo,ik heb de hele namiddag en avond inderdaad mijn proefkapsel gehad en make-up. mijn vriend heeft dit dus gezien, maar vond het niet erg. dit omdat hij meestal wel kieskeurig was en beetje goedkeuring wilde. ook ouders hebben het 's avonds gezien omdat ik een eeuwige twijfelaar ben op zulke dingen. en heb heel positieve reacties gehad.groetjesheidi
ps wij trouwen 7 juni