Terug naar overzicht
Dag Kim,Ik denk dat jij hetzelfde bedoelt als de viering die wij voor ogen hebben. Wij zijn hiervoor eens naar Het Moment geweest in Antwerpen en hebben daar wat ideeën opgedaan (oa over verloop van de viering ed). Als je mij een mailtje stuurt (kerry.cuypers@khlim.be) kan ik je wat (het is niet zoveel hoor!)informatie doormailen.groetjesKerry
Hey Kim,Wij trouwen ook niet voor de kerk. De tekst van into my arms (nick cave) wil ik wel gebruiken. Ik weet nog niet echt wat ik er mee zal doen, maar die tekst vind ik echt super... Moet je eens nalezen.Groetjes
Hallo,ALs je mij je mail geeft stuur ik je eens ons "voorloopig" boekje doorGroetjes,elly
Alvast bedankt voor de tips die jullie al hebben gegeven. Mijn e-mail adres is kim_beyers@hotmail.comDankjewel!Groetjes Kim
Dag allemaal,Wij zijn net begonnen met de voorbereiding van ons trouwfeest.Er staat nog niet veel vast, behalve het feit dat we niet voor de kerk gaan trouwen :)Maar een burgerlijke ceremonie alleen is wat magertjes. Daarom zijn alle ideetjes voor een alternatieve ceremonie steeds welkom! Je mag ze sturen naar liesbetquintiens@hotmail.comAlvast bedankt!
Hey mede-bruidjes!Wij zijn ook volop bezig met onze ja-viering in elkaar te knutselen. Tegen half maart moeten we de eerste versies van teksten afgeven, muziek gekozen hebben, structuur vastleggen en moeten de sprekers ook hun teksten afhebben. Wij hebben beroep gedaan op CMD en dat hebben we ons totnutoe nog geen seconde beklaagd. Heel toffe dame die ons volledig begeleid...Ik wil best wel ideetjes uitwisselen over teksten, liedjes of structuur: nielsenevelyn@telenet.beGroetjes,Evelynwww.nielsenevelyn.be