Terug naar overzicht
Op ons contract van de dj staat er dat we eten en drinken voor hem moeten voorzien. maar dat gingen wij zowiezo doen. Die mensen moeten toch ook eten hé. groetjes
Komt je Dj niet na het eten om te draaien? Alle, dat dacht ik toch. Of is ie er al veel vroeger en laat je hem daarom mee eten?
bij ons staat ook in het contract van de dj vermeld, dat hij mee zal eten. vind ik niet zo heel erg, is maar één pers meer eh.voor de fotograaf hoeft het dan weer niet. alhoewel ik hem wel iets zal te drinken geven. kunt die mens niet gewoon laten staan hegrts cindy 12,09,08
De dj is er normaal gezien al vroeger: materiaal klaar zetten en hij draait ook al tijdens het eten, weliswaar iets rustig.
als fotograaf kan ik je vertellen dat het afhangt of ik blijf tot de openingsdans of tot aan de taart, dan eet ik graag mee, is het slechts tot aan de receptie dan eet ik niet mee. Voorzie een plaatsje aan de rand van je zaal zodat de fotograaf vlot weg kan van de tafel. Vraag het gewoon aan je fotograaf het is een hele normale vraag. groetjes Erwin
Hey,wij hebben gewoon belegde broodjes voorzien voor de mensen die voor ons werken. Zij hebben over het algemeen toch geen tijd om gezellig mee te eten.Groetjes,Lieve
Heyneem misschien ook eens contact op met je feestzaal. wij waren sowieso van plan om de fotograaf (die er van 's ochtends tot avondfeest is) en de dj (receptie tot de laate uurtjes) te laten meeeten. We wisten niet goed of we hen nu alles moesten laten meeeten, of ze gelijk of na de gasten aten,... De feestzaal stelde dat zij sowieso één van beide ten laste nemen, dan andere is dan op onze kosten. Wij waren aangenaam verrast.GroetjesEllen21-06-08
Hallo,Wij voorzien tijdens de dag (suite) broodjes voor de familie en fotograaf, videograaf,... Enkel op de receptie blijft de fotograaf wat hangen, niet op het avondfeest... dus voor hem geen maaltijd. De videograaf blijft echter nog wat hangen 's avonds ook, uiteraard voorzien we dan wel een maaltijd.groeten Els