Terug naar overzicht
Hoi Ibe,ik hou hier ook helemaal niet van, maar mijn schoonzussen gingen dat regelen en wilde dat dus wel allemaal organiseren, dat hoort erbij vonden ze.Toen kwam ik met een voorstel om gewoon allemaal lekker te gaan relaxen bij een sauna komplex of schoonheidssalon, en ons (de meisjes dus) allemaal eens lekker te verwennen. En toen was iedereen meteen voor dit idee gewonnen.Hopelijk kan jij jou vrienden ook met zo iets overtuigen.GroetjesD
Wij zijn een weekendje naar Oostende geweest mannen en vrouwen samen, dit was rond halloween, zijn allemaal verkleed in ridders en jonkvrouwen iets gaan eten en daarna gescheiden van elkaar uitgeweest en later in de nacht terug bij elkaar gekomen. We hebben ons enorm geamuseerd het kon niet beter zijn, we hebben zodanig gefeest dat niemand eigenlijk weet wanneer we terug waren op hotel en dat ikzelf er een licht gekneusde borstkast aan over gehouden heb. Met het weten dat het er wild aantoe ging gaan in ons achterhoofd, hebben we dit wel een maand voor het huwelijk gedaan.Wij houden van een goed feestje en dit was er eentje van zwaar kaliber maar ik heb er mijn kater de dag erna en het kleine ongemak van mijn borstkast graag voor over gehad.Groetjes Veerle
Hoi,Ik heb 2 vrijgezellenfeestjes gehad.Het eerste was van mijn collega's en dat was super. Gewoon lekker gezellig bij elkaar zijn en amuseren.Het 2e was van familie en vrienden en vond ik iets minder...ze hebben voor een deel rekening gehouden met m'n wensen maar niet echt volledig... Zo wou ik in onze gemeente blijven omdat ik hier vele mensen ken en wou ik ook geen stomme opdrachten doen. Mijn man is in onze gemeente gebleven, maar ik niet...pas rond half 2 ofzo zijn we terug naar hier gekomen. Alle opdrachten moest ik ook iets met'n andere man doen...vond ik niet echt geweldig...Maar ja, het had erger gekunnen. Bij mij heeft de ene groep dus volledig rekening gehouden met mij, de 2e niet...Voor de verslagjes kan je op onze trouwsite terecht.Groetjes,Katrienwww.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
ik hoop uit de grond van mijn hart dat ze luisteren naar mij!!!Heb al diverse tips gegeven, maar denk dat er keikoppen tussen zitten.Ik heb geen zin om vb mannen te kussen voor een euro... ik gruwel bij het gedacht alleen al!Liever zou ik met een 4 of 5 meiden iets gezellig gaan doenDus meid: je bent niet alleen met uw twijfels!
hej IbjWat mijn vrienden hadden gedaan op de vrijgezellen avond was het volgendezij hadden bij nostalgic-cars de flikke bak gehuurd en die heeft ons naar de locatie gebracht waar mijn vrienden hadden afgesproken met onder weg een mooie striptise van een lekker dinghet was erg gezellig en warm in de auto boeboe dus een goede tipwww.nostalgic-cars.be Mvg Ruud
Ik denk niet dat er bij mij een vrijgezellenavond komt, heb namelijk geen vriendinnen .. Allée ja, één iemand heb ik af en toe contact mee, maar zij woont in Balen en ik in Bilzen.
Ik heb mijn getuige ook al uitgebreid ingelicht wat ik niet wil! Geen strippers, geen verkleedpartij, geen opdrachtjes. Ik vertrouw erop dat ze er rekening mee zal houden.
Ibe,Ik denk dat je ook aan je organisators moet laten weten wat je NIET wilt. Als het goede vrienden zijn dan houden ze er zeker rekening mee! het moet fun blijven!groeten Els