Terug naar overzicht
hoi,Wij trouwen ook op een vrijdag, de dertiende dan nog. Wij geven geen receptie maar laten die mensen aanschuiven aan het buffet. Onze reden hiervoor... Een receptie vind ik zo iets van "geef maar uw envelopke af drink er ene en zorg da ge weg zijt" is misschien cru maar ik heb daar zo'n gevoel bij, en als je ze laat aanschuiven aan het dessertbuffet, kunnen ze nog echt mee feesten achteraf. Nu elk zijn mening daarover he. Veel succes op je mooie dag
wij trouwen ook op een vrijdag. We hebben een receptie om 17h. Die mensen die er willen bij zijn, zullen er zeker wel zijn. Groetjes
Wij doen het ook op een vrijdag en enkel voor de wet. We doen geen receptie apart, iedereen die we eigenlijk voor een receptie zouden vragen, komen naar het dansfeest (vanaf het dessertenbuffet). De trouw is om 16u en om 18u begint de receptie voor de mensen die naar het avondfeest komen, om 19u eten en om 21u30 dessertenbuffet met aansluitend het dansfeest. Groeten.
Ik had er ook al aan gedacht om die mensen op het dansfeest met dessertenbuffet te laten aanschuiven, maar wij zijn sowieso al met 140 gasten! Enorm veel dus. Bovcndien zijn de mensen die ik apart op de receptie wilde vragen verre kenissen of vrienden van de ouders. Ik ben er dus nog niet helemaal uit wat ik ermee ga doen. Toch al bedankt voor de antwoorden.
Hallo,Wij doen wel een aparte receptie, denkelijk rond 17u! Ik heb er ook aan gedacht om de mensen te laten komen voor het dansfeest, maar ben daar toch van afgestapt. Er zijn toch een aantal mensen die er helemaal niks aan zouden hebben om uitgenodigd te worden op een dansfeest, vandaar!Succes
Als ik eerlijk mag zijn, ik denk niet dat je veel volk gaat hebben op u receptie. Je kan van mensen die dicht bij jou staan verwachte dat ze verlof enemen voor jouw trouw, maar niet van mensen die je "toch maar" op de receptie vraagt, de meeste mensen moeten werken tot 16u of 17u dus zullen niet kunnen komen, al zeker niet omdat het "maar" de receptie is. Alé, das mijn gedacht he...
wij ook op vrijdag, onze eerste receptie zal ongeveer van 17H30 tot 18h30 zijn, om 18H30 komen dan de mensen bij die ook naar het avondfeest komen.
hoiwij hadden ook dat probleem. we hebben de receptie verschoven tot 18 u. omdat 17 u echt niet haalbaar was voor de meeste genodigden. de meesten werken tot dat uur, kunnen geen verlof pakken enzo..wij nemen eerst foto's, dan trouwen we 16u30 voor de wet. tegen 18 u zijn we in de feestzaal. grts cindy 12.09.08
Hallo,wij trouwen ook op een vrijdag. Je kan inderdaad niet verwachten dat verre kennissen (de meer nabije kennissen komen op het avondfeest) zich kunnen vrijmaken tegen 17 of 18 uur. Wij gaan dus ook de receptie schrappen en maken het avondfeest iets groter (aanvang pas rond 19 uur, eten rond 20 uur). Dat geeft iedereen de mogelijkheid om toch te komen.Groetjes,Karlowww.080808.tk
Hallo,Wij trouwen op vrijdag 29 augustus. We werken met 2 recepties. Receptie 1 voor de kennissen van 17u tot 19u. Receptie 2 vanaf 19u30. Wij zaten er eerst ook mee in dat er mensen niet zouden komen naar onze 1ste receptie maar uiteindelijk de mensen die willen komen zullen er wel bij zijn. Het zijn trouwens ook kennissen. De mensen die we er echt graag bij willen zijn gevraagd om 19u30. Als je trouwt op een vrijdag moet je ergens een keuze maken. Wij willen persé met 2 recepties werken dus nemen we dan maar het risico dat niet iedereen zal komen naar onze 1ste receptie.Groetjes,Ellen