Terug naar overzicht
Charlotte,Nog niet beginnen panikeren hè, je hebt nog een goede 8 maanden.Neem eens contact op met een paar fotografen van aan de kust (ik denk bijvoorbeeld aan Peter Blanckaert uit Koksijde). Voor je digitaal gastenboek zal je wat meer moeten zoeken of misschien kan je het zelf in elkaar steken?Je hebt nog ruim de tijd en je komt er zeker wel!
hoi charlotte,ik vind het heel erg voor je wat betreft je ceremoniemeester...maar als hij ziek is kan hij toch wel de fotograaf enz...hun werk nog laten doen ...'t is toch niet omdat hij ziek is dat de rest ook ziek is...dat is mijn mening...succes
als fotograaf werk ik met digitale fotoboeken ik ben voorlopig nog vrij op 19 september. als dat al een beetje van problemen kan oplossen. voor meer info kan je terecht op info@eluso.begroetjes Erwin
Wij zagen op de trouwbeurs te Gent Joris van The Wedding Planner. Heel sympathieke kerel die zo'n werk doet... www.theweddingplanner.be Wij hebben echter onze organisatie volledig zelf gedaan en hem dus niet geboekt, maar lijkt me zeker de moeite!groetjes Els