Nu Online
Momenteel zijn er 236 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Toch wel beetje paniek...

2-2-2008 20:59:38
Heyhey
Ik trouw op 19 september en tot een paar dagen geleden dacht ik dat alles super in orde was ivm de voorbereidingen voor onze dag. Tot deze week 'het noodlot' toesloeg. Onze ceremoniemeester is ongeneeslijk ziek en kan dus ons huwelijk niet verzorgen. Een andere is makkelijk te vinden mr die bieden nooit zo'n groot pakket aan,hij was eigenlijk ook een soort weddingplanner, dwz maandelijkse afspraak om draaiboek te maken, maakt kerkboekjes,zorgt voor foto-en videograaf... Ik kan voor alles wel redelijk mn plan trekken mr ben nu toch wel even van mn melk... Dus naast een ceremoniemeester zijn we ook dringend op zoek naar een betaalbare foto-en videograaf. Liefst uit West-Vlaanderen,we wonen nl aan de zee. We hadden ook een digitaal gastenboek besteld mr uiteraard kan deze nu ook niet drgaan. Dus liefst ook iemand die dit doet. Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Groetjes

Charlotte
19-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 359

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik3-2-2008 0:31:01

Charlotte,

Nog niet beginnen panikeren hè, je hebt nog een goede 8 maanden.
Neem eens contact op met een paar fotografen van aan de kust (ik denk bijvoorbeeld aan Peter Blanckaert uit Koksijde). Voor je digitaal gastenboek zal je wat meer moeten zoeken of misschien kan je het zelf in elkaar steken?

Je hebt nog ruim de tijd en je komt er zeker wel!

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik3-2-2008 10:39:19

hoi charlotte,
ik vind het heel erg voor je wat betreft je ceremoniemeester...
maar als hij ziek is kan hij toch wel de fotograaf enz...hun werk nog laten doen ...'t is toch niet omdat hij ziek is dat de rest ook ziek is...dat is mijn mening...
succes

erwin

Meld misbruik3-2-2008 21:46:30

als fotograaf werk ik met digitale fotoboeken ik ben voorlopig nog vrij op 19 september. als dat al een beetje van problemen kan oplossen. voor meer info kan je terecht op info@eluso.be
groetjes Erwin

Els
31-5-2008
 Meld misbruik4-2-2008 8:27:37

Wij zagen op de trouwbeurs te Gent Joris van The Wedding Planner. Heel sympathieke kerel die zo'n werk doet... www.theweddingplanner.be Wij hebben echter onze organisatie volledig zelf gedaan en hem dus niet geboekt, maar lijkt me zeker de moeite!

groetjes Els

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...