Terug naar overzicht
Hey,ik heb mijn getuige zo gevraagd. Gewoon op VDAB site een vacature geopend. Dan op "print screen" gedrukt, dan kan je hem plakken in paint. Daar knip je uit wat je nodig hebt en dat zet je in word. Ik heb dit 2 keer moeten doen (eerste en tweede helft pagina). Daarna heb ik in word zo van die tekstvakjes ingevoegd en dan rechtermuisknop "volgorde => naar voren". Is veel puzzelwerk, maar mijn getuige vond het super (hij was net op zoek naar ander werk, dus had op zijn profiel een vacature gemaakt en pas bij contactgegevens de vermelding getuige gezet)! Als het niet lukt, moet je maar iets laten weten.Groetjes!
Hoi !Wij trouwen in de zomer van 2009 & ik zou mijn getuige (ik neem er 2!) ook op een originele manier willen vragen (ook al gaat 1 van de 2 dit al verwacht, hij is mijn beste vriend :) & de andere is mijn zus), dat wat ik hier las van de VDAB leek me wel tof... kan ik je ergens 'n mailtje sturen Kitty voor enige hulp? Mijn beste vriend is DJ & producer op 'n populaire belgische radio, dit kan mss gebruikt worden? Jij mag me ook ff mailen op bruno.claudia@hotmail.com ... alvast bedankt :)