Nu Online
Momenteel zijn er 102 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

'vacature' voor getuige

2-2-2008 11:24:31
ik vond een tijdje geleden op een ander forum een leuk idee om de getuigen te vragen. Het was opgesteld in de vorm van een vacature, en aangezien ik uitzendconsulente ben vond ik dat wel heel passend! Nu is het forum echter overgeschakeld op een andere versie en is het topic gewist! Als er iemand zo een 'vacature' heeft mag je mij die altijd doorsturen op ibe_degreef@hotmail.com

Alvast bedankt

Ibe
22-5-2010
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 425

Ktty

Meld misbruik2-2-2008 19:23:05

Hey,

ik heb mijn getuige zo gevraagd. Gewoon op VDAB site een vacature geopend. Dan op "print screen" gedrukt, dan kan je hem plakken in paint. Daar knip je uit wat je nodig hebt en dat zet je in word. Ik heb dit 2 keer moeten doen (eerste en tweede helft pagina). Daarna heb ik in word zo van die tekstvakjes ingevoegd en dan rechtermuisknop "volgorde => naar voren". Is veel puzzelwerk, maar mijn getuige vond het super (hij was net op zoek naar ander werk, dus had op zijn profiel een vacature gemaakt en pas bij contactgegevens de vermelding getuige gezet)! Als het niet lukt, moet je maar iets laten weten.
Groetjes!

Claudia
19-6-2009
 Meld misbruik28-2-2008 21:09:08

Hoi !
Wij trouwen in de zomer van 2009 & ik zou mijn getuige (ik neem er 2!) ook op een originele manier willen vragen (ook al gaat 1 van de 2 dit al verwacht, hij is mijn beste vriend :) & de andere is mijn zus), dat wat ik hier las van de VDAB leek me wel tof... kan ik je ergens 'n mailtje sturen Kitty voor enige hulp? Mijn beste vriend is DJ & producer op 'n populaire belgische radio, dit kan mss gebruikt worden? Jij mag me ook ff mailen op bruno.claudia@hotmail.com ... alvast bedankt :)

Claudia
19-6-2009
 Meld misbruik28-2-2008 21:09:22

Hoi !
Wij trouwen in de zomer van 2009 & ik zou mijn getuige (ik neem er 2!) ook op een originele manier willen vragen (ook al gaat 1 van de 2 dit al verwacht, hij is mijn beste vriend :) & de andere is mijn zus), dat wat ik hier las van de VDAB leek me wel tof... kan ik je ergens 'n mailtje sturen Kitty voor enige hulp? Mijn beste vriend is DJ & producer op 'n populaire belgische radio, dit kan mss gebruikt worden? Jij mag me ook ff mailen op bruno.claudia@hotmail.com ... alvast bedankt :)

Claudia
19-6-2009
 Meld misbruik28-2-2008 21:09:37

Hoi !

Claudia
19-6-2009
 Meld misbruik28-2-2008 21:09:52

Hoi !

Claudia
19-6-2009
 Meld misbruik28-2-2008 21:10:07

Hoi !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...