Terug naar overzicht
Ik heb hier op het forum eens gelezen dat C&A hele leuke kleertjes zou hebben in naturelle tinten en toch casual genoeg dat ze het nadien kunnen doordragen. Verschillende bruidjes zeiden dat het echt een aanrader was!Ivm teksten...ik heb hier een hele bundel met teksten voor de huwelijksmis (ook verkregen via het forum. Mail me even je mailadres, dan stuur ik het je door.Zo te zien heb je nog wel even tijd met alle voorbereidingen. Pak zo'n schema-tje uit de boekjes en streep gewoon één voor één de dingetjes af die je nog moet doen...'t Zal we lukken! Geniet er maar vooral van, want 't zal rap genoeg voorbij zijn!GRoetjes,Amaryllis07-08-2009amaryllis.dieltiens@telenet.be
hoi brendy,kop op meid! we staan er allemaal zo voor...maar eens de dag er is kan je genieten van al je zwoegen...en wat je bruidskindjes hun kleding betreft...ik ben bij c&a geweest daar hangt nu volop komuniekleding, ik heb mn drie bruidskindjes vandaar gekleed en nog schappelijk van prijs!! 06-06-2008
Hoi Bren,Ik zou ook niet naar een dure kleding zaak gaan voor de bruidskindjes, en nu met de communie kleedjes zal er zeker toch wel wat te vinden zijn.En even niet teveel panikeren over al de dingen die nog in oder grbracht moeten worden, zoals Amaryllis al zei, zo een schematje om je aan te houden is wel makkelijk! (kan je ook op deze site terug vinden)GroetjesD
Hoi Bren,Als je leuke teksten zoekt voor je misboekje moet je eens surfen naar www.renaat.be , je kijkt dan bij 'bidden en bezinnen' en dan 'huwelijk'. Daar vind je verschillende teksten (de één al leuker dan de andere...;-))Voor de rest heb je nog wat tijd! Alles zal geleidelijk aan wel op zijn plooi vallen. Zoals de anderen zeggen: maak een lijstje en werk dit rustig af!Heel veel succes met de voorbereidingen!Delphine06/06/2008
Hallo, mijn vriend en ik trouwen op 05/07/2008. Ik heb donderdag de bruidskindje hun kleertjes geweest gaan halen. Als je het niet al te duur wil, ga gerust eens kijken in de C&A of de JBC. De collectie communiekledij is binnen en het is een hele mooie collectie voor ieder wat wils. Ik heb voor mijn bruidskindjes 90 Euro betaald (zonder schoenen) voor beide kindjes. En ... ze kunnen het doordragen!!!!Ik heb een hele mooi tekst voor in onze huwelijksmis. Als je intresse hebt, geef dan eens je emailadres en ik zend het door.Vrienelijke groeten,Wendy05/07/2008