Terug naar overzicht
Bij Bruidshuis ellen kostte het 50 EURO
Je kunt dat vinden bij de winkels die bruidskledij verkopen.Je hebt brede diameters, minder brede en eventueel ook meerdere hoepels daarin.Ik heb dit ook geprobeerd onder mijn jurk, maar uiteindelijk heb ik geopteerd voor een tulen onderrok omdat deze wat natuurlijker valt. Prijs van de tulen onderrok: € 75.
Ik heb mijn hoepelrok gekocht in Le Chapeau. Het kostte iets van een 250€ als ik het mij goed herinner. Blijkbaar was dat extreem duur als ik de andere prijzen bekijk (in't zak gezet, denk ik dan :-)). Als je meer info wilt, mag je me altijd mailen (pleuni;cant@telenet.be).
hoi, je kan misschien eens een zoekertje in de krant plaatsen. Dat heb ik ook gedaan en ik heb wel een aantal toffe reacties gehad. Meestal verkopen de mensen hun hoepelrok aan de helft van de winkelprijs. Ik deed mijn zoekertje via Het Belang van Limburg rubriek Duizendpoot.Groetjes Sandra
hallo heidi,mijnrok heeft mij 60 euro gekost. heb hem wel gekocht samen met mijn kleed. clair de femme in eigenbrakel. is best wel ver om enkel een onderrok te kopen. ik denk dat de meest rond de 80 euro hangen.groetjes
bij primo piano in genk betaald ge 10euro per ring die ge nodig hebt. ik zelf heb mijne hoepelrok daar gekocht en heb 30 euro betaald