Terug naar overzicht
Hoi,Workshops zijn er tegenwoordig echt van alles, dus daarin kan je je laten gaan ;-)Persoonlijk zou ik zeker het buikdansen aanraden! Ik HAAT dansen en moest vorig jaar naar een vrijgezellen met buikdansen. Had al op voorhand gezegd dat ik wel fotograaf van dienst zou spelen, maar wat bleek...ik stond als eerste mee te shaken! Ik dacht er zelfs over om t als cursus te volgens, kwestie van hobby! Zover is het (gelukkig?) nooit gekomen, maar die avond was superleuk! Er waren toen ook voor iedereen van die kletterrokjes met muntjes gekocht! En de bruid vond het ook super!Succes nog!
Buikdanse vind ik persoonlijk minder, ik denk eerder aan de dingen die je met de bongo-bons kan doen; wijn proeven, met een chef-kok meekoken...of naar de sauna gaan? Wij hebben met vriendinnen een fietstocht gedaan, en tssdoor gepicknickt enz...Of je kan naar een pretpark gaan, of naar een subtropisch zwembad. Hopelijk heb je wat ideeën opgedaan...Groetjes, Marie!
Hey Hanne,Wij hebben vorig jaar voor de vrijgezellen van een vriendin een eilandje gehuurd bij 'Lakonia'. Er was zelfs een lekker buffet bij en je mag je eigen muziek meebrengen. Wij vonden dit een schitterend alternatief want zij was ook niet te vinden om opdrachtjes uit te voeren in stad. Kijk eens op de website: http://www.lakonia.be/ groetjes!
Ik denk dat buikdansen een super idee is! Dan kan je je eens goed laten gaan en wordt er waarschijnlijk nog wat afgelachen. Ik heb ook al gehoord van mensen die een paaldans-workshop hadden gevolgd in Leuven, weet wel niet precies waar. Veel plezier met de voorbereidingen!joke