Nu Online
Momenteel zijn er 126 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema auto's

  1-2-2008 18:53:28
Hey, als thema van ons feest zou ik graag auto's nemen, mits dit een van onze grootste gezamelijke hobby's was.
Ben wel er nog niet 100% uit hoe ik dit ga aanpakken. hebben jullie enkele ideetjes? of voorstellen?

groetjes en alvast bedankt

Ann

Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 980


Katrien
18-8-2007
 Meld misbruik1-2-2008 19:32:01

Hoi,

Wij hebben het niet als thema gedaan. Maar vermits mijn man in de autosport zit hebben we toch iets kleins gedaan namelijk het ringkussen. Dit was een pluche auto met een bruidspaar erin. Indien je wilt weten waar we het gehaald hebben mail me maar (katrienvreven@pandora.be).

Groetjes,
Katrien
www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl



Bart

 Meld misbruik1-2-2008 20:30:56

- tafelnamen (merken of modellen)
- eerste liedjes inclusief openingsdans met een knipoog naar wagens
- garcons zich laten uitdossen als automonteurs
...

cheers, dj LeBart



saskia
7-9-2007
 Meld misbruik2-2-2008 10:04:10

hey

ga eens kijken bij nostalgic cars! wij zijn vorige zomer getrouwd en onze auto kwam van daar (we hadden een oude amerikaanse politiewagen: man is bij politie en we gingen naar amerika op huwelijksreis hehe) maar ze hebben ook speciale die ze gebruiken voor zaaldecoratie enzo, ze hebben hotrod en van die dingen en een heleboel cubaanse en ook gewone oldtimers die je overal vindt.
hun site is www.nostalgic-cars.be (of nl), ze werken over gans belgie en zijn echt supervriendelijk en de prijs valt heel goed mee.

succes verder
sas



Karin

 Meld misbruik2-2-2008 11:47:19

Hallo ann
Als het over auto's gaat kan ik je maar 1 adres aanraden neem eens kontact op met nostalgic-cars zij hebben 75 Oldtimers en al wat bij auto's hoort dus ik zou zeggen maak een afspraak en ga eens een kijkje nemen 0497850234 en bezoek eens www.nostalgic-cars.be of .nl

mvg KR



Evi
30-5-2009
 Meld misbruik4-2-2008 14:51:09

- bruidskindjes in autootje laten voor'rijden'
- tafelschikking in thema auto: bv. tafel 1 'mercedes' noemen, tafel 2: peugeot,....
- iets heel grappigs dat ik es gezien heb op feest dat in jullie auto-thema past. Als extraatje vr dessert, kwam er een Smart wagen de zaal binnengereden. Die smart was vanbinnen volledig omgebouwd in ijskar.
- mss voor de bedanking aan de gasten ook rond dat thema werken bv. speelgoedauto schenken met koffer gevuld met snoep of bruidssuiker of chocolade of nootjes,...



Jill
24-1-2010
 Meld misbruik12-3-2008 16:03:08

Hey Ann,

IK weet dat je voor de huwelijksfoto's eventueel het circuit van Zolder kan en mag afhuren. Je moet maar eens op hun site kijken.

Groetjes,

Jill


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...