Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

@Anne en Melissa ivm ziekte ceremoniemeester

1-2-2008 13:53:38
Hey meiden,
ik zit jammergenoeg in hetzelfde schuitje als jullie...
Heb wel net een mail ontvangen dat het foto-en videopakket nog steeds uitgevoerd kan worden. En dat indien er geen overnemer gevonden wordt, alles van voorschotten terug gestord wordt. Toch al een beetje opluchting, niet? Moest het jullie kunnen helpen, onze ceremoniewagens komen van bij ceremonie Roger,beetje een gelijkaardig bedrijf. Misschien ff piepen op hun site. kGeef toe dak toch ook wel aan het stressen ben nu mr er is nog tijd genoeg (ik trouw in september) dus alles komt hopelijk wel in orde. Veel succes nog.
PS: laten jullie het weten als je verdere info ontvangt?
Groetjes, Charlotte

Charlotte
19-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 359

melissa
16-8-2008
 Meld misbruik1-2-2008 14:22:28

hey charlotte

ja heb die mail ook ontvangen gisteren ma dat van dat voorschot wist ik al van toen hem het mij vertelde hij vroeg men rekeningnummer enz voor het terug over te storen

ik heb gisterenavond nog telefonis contact gehad met een andere ceremoniemeester waar ik zaterdag afspraak mee heb (videograaf is haar man)

en voor fotograaf heeft er zich een bart aangeboden waar ik ook zaterdag mee heb afgesproken.

olivier was toch echt ne lieve man he khoop dak ni teveel ga vergelijken met de nieuwe ceremoniemeester.

het heeft er mss nu ff niks mee te maken maar het is niet de eerste klap in mijn gezicht dat ik krijg sinds ik en men vriend hebben aangekondigt dat we gaan trouwen

ben zelf echt verschoten hoe ik al over men budget zit en kijk uit na de prijzen hoor maja trouwen kost geld he

ik hoop da jij ook nog rap iemand zult vinden

groetjes

melissa
16/08/08

je kan me altyd bereiken via mail

miss-katje@hotmail.com

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik1-2-2008 14:45:30

Mag ik weten welke ceremoniemeester dat is?

melissa
16-8-2008
 Meld misbruik1-2-2008 16:06:38

olivier en jij

melissa
16-8-2008
 Meld misbruik1-2-2008 16:07:48

ah de nieuwe is natalie dumarey

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik1-2-2008 18:31:00

Melissa,
is die Nathalie de vrouw van de videograaf van bij Ollivier?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...