Terug naar overzicht
Ben er ook nog niet echt uit. enkele ideetjes kunnen zijn:Gepersonaliseerde kaars, of chocolade-ideeën, een bongobon, bloemen, een mooie foto ingekaderd, gepersonaliseerde wijn- of champagneflessen met bijv jullie foto en trouwdag op 't etiket enz...toitoi!Amaryllis07-08-2009
Hey Melissa!Wij weten nog niet of we wel een cadeautje gaan geven aan onze ouders en getuigen, ik had daar nog nooit van gehoord tot ik het op dit forum las! Bij ons is dat dus geen gewoonte ...We gaan sowieso foto's laten nemen met de getuigen en (schoon)ouders op onze trouwdag, dus misschien kunnen we één van die foto's afdrukken en in een mooie fotokader steken en dat dan geven als bedanking. Dat zullen mijn ouders en toekomstige schoonouders in ieder geval liever hebben dan iets om te eten of een fles wijn of zo. Maar we weten het dus nog niet zeker ...Ik zou zeggen: doe iets waarvan jij denkt dat ze het leuk gaan vinden, jij kent je familie immers het beste!Groetjes, Karen13/9/2008
hey, bedankingen voor onze ouders weten we nog niet, maar omdat we een foto niet echt meer origineel vinden opteren we voor nootjes. heb op een site gezien dat je paprikanootjes kan bestellen in een blikje met het opschrift "echtgenootjes". Je kan dat laten bekleden met jullie naam en foto.je ziet maar. op de site van het bruidspardijs kan je allerlei bedankingen terug vinden.groetjes katrien02/08/08
wij gaan bongo-bons geven.Aan de ouders een weekendje weg en de getuigen een ontbijtbon ofzo.De bons bestaan in alle prijsklassen en dan kunnen ze toch nog kiezen naar waar ze liefst gaan...Nog veel succes!Groetjes, Tina09/08/2008
heyhet enige me to you ding dat ik gezien heb zijn pralines in me to you doos... bij delhaize. maar met valentijn in aantocht kan je denk ik wle andere leuke mini me to you dingen vinden die te doen zijn als bedanking... successas
dank u aan iedereen ik heb men geschenken en bedankeningkjes gevonden bij bruidsparadijs een echte aanraderdank u aan katrien voor deze aanrader
Hey,Een cadeautje voor de ouders, daar hebben we lang over gedaan... We dachten eerst ook aan een weekendje weg met een bongobon, maar mijn ouders gaan al vrij vaak een weekendje weg en hebben met kerst en nieuw ook al een bongobon gekregen van mijn broer daarvoor. We vonden het dan niet meer zo origineel. Nu denken we aan een geschenkmand met allemaal Italiaanse producten. Dat ziet er leuk uit, en daar hebben ze nog iets aan. Een ontbijtmand aan huis leek ons ook een leuk idee.Nog veel succes,Tania