Nu Online
Momenteel zijn er 227 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geschenken

31-1-2008 21:57:40
hey

wat aan de ouders geven en de getuigen?
voor de mensen te bedanken weten we ook nog ni ons thema is me to you kan iemand me helpen

heeft er al iemand ervaring met www.geluk.com

groetjes

melissa

melissa
16-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 400

Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik31-1-2008 23:17:38

Ben er ook nog niet echt uit. enkele ideetjes kunnen zijn:

Gepersonaliseerde kaars, of chocolade-ideeën, een bongobon, bloemen, een mooie foto ingekaderd, gepersonaliseerde wijn- of champagneflessen met bijv jullie foto en trouwdag op 't etiket enz...

toitoi!

Amaryllis
07-08-2009

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik1-2-2008 11:13:11

Hey Melissa!

Wij weten nog niet of we wel een cadeautje gaan geven aan onze ouders en getuigen, ik had daar nog nooit van gehoord tot ik het op dit forum las! Bij ons is dat dus geen gewoonte ...
We gaan sowieso foto's laten nemen met de getuigen en (schoon)ouders op onze trouwdag, dus misschien kunnen we één van die foto's afdrukken en in een mooie fotokader steken en dat dan geven als bedanking.
Dat zullen mijn ouders en toekomstige schoonouders in ieder geval liever hebben dan iets om te eten of een fles wijn of zo. Maar we weten het dus nog niet zeker ...
Ik zou zeggen: doe iets waarvan jij denkt dat ze het leuk gaan vinden, jij kent je familie immers het beste!

Groetjes,
Karen
13/9/2008

katrien

Meld misbruik1-2-2008 14:33:33

hey, bedankingen voor onze ouders weten we nog niet, maar omdat we een foto niet echt meer origineel vinden opteren we voor nootjes. heb op een site gezien dat je paprikanootjes kan bestellen in een blikje met het opschrift "echtgenootjes". Je kan dat laten bekleden met jullie naam en foto.

je ziet maar. op de site van het bruidspardijs kan je allerlei bedankingen terug vinden.

groetjes katrien
02/08/08

tina
5-7-2008
 Meld misbruik1-2-2008 22:48:33

wij gaan bongo-bons geven.
Aan de ouders een weekendje weg en de getuigen een ontbijtbon ofzo.
De bons bestaan in alle prijsklassen en dan kunnen ze toch nog kiezen naar waar ze liefst gaan...

Nog veel succes!

Groetjes, Tina
09/08/2008

saskia
7-9-2007
 Meld misbruik2-2-2008 10:23:56

hey

het enige me to you ding dat ik gezien heb zijn pralines in me to you doos... bij delhaize. maar met valentijn in aantocht kan je denk ik wle andere leuke mini me to you dingen vinden die te doen zijn als bedanking... succes

sas

melissa
16-8-2008
 Meld misbruik2-2-2008 13:40:10

dank u aan iedereen

ik heb men geschenken en bedankeningkjes gevonden bij bruidsparadijs een echte aanrader

dank u aan katrien voor deze aanrader

melissa
16-8-2008
 Meld misbruik2-2-2008 13:40:23

dank u aan iedereen

ik heb men geschenken en bedankeningkjes gevonden bij bruidsparadijs een echte aanrader

dank u aan katrien voor deze aanrader

Tania
3-5-2008
 Meld misbruik3-2-2008 16:30:18

Hey,

Een cadeautje voor de ouders, daar hebben we lang over gedaan... We dachten eerst ook aan een weekendje weg met een bongobon, maar mijn ouders gaan al vrij vaak een weekendje weg en hebben met kerst en nieuw ook al een bongobon gekregen van mijn broer daarvoor. We vonden het dan niet meer zo origineel. Nu denken we aan een geschenkmand met allemaal Italiaanse producten. Dat ziet er leuk uit, en daar hebben ze nog iets aan. Een ontbijtmand aan huis leek ons ook een leuk idee.

Nog veel succes,

Tania

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...