Nu Online
Momenteel zijn er 199 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gastenboek

  18-1-2005 22:54:42
Hoi, wij trouwen in juni en zijn nog op zoek naar een orgineel 'gastenboek' waar de gasten iets op kunnen zetten op het feest 's avonds en iets wat voor ons een leuke herinnering is.

Bedankt!
Anke

anke
25-6-2005
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1235


Tine
6-5-2005
 Meld misbruik19-1-2005 8:06:00

Hallo,

Wij laten iedereen iets schrijven op een passe-partout van een foto die gebruikt werd voor de uitnodigingen.

Succes met de voorbereidingen,
Tine



inga
4-3-2005
 Meld misbruik19-1-2005 8:37:52

er zijn zoveel ideeen.
-wc deur
-spiegel met handtekeningen
-urnen vaas met handtekeningen
-bedsprei met spec stiften
-een foto met hart laten trekken als de gasten binnenkomen
enz...



An
13-8-2005
 Meld misbruik19-1-2005 14:51:26

Hoi Anke,
Wat wij wel een leuk idee vonden (gezien op de huwelijksbeurs in Hasselt.. fotograaf Zima (www.zima.be )) is een gastenboek met daarin foto's van een verloofdenreportage. Wij denken eraan om een vriendin die nogal met fotografie begaan is, een aantal leuke foto's van ons te laten nemen en die dan in het gastenboek plakken. Zo kunnen de gasten langs de foto's hun wensen ed schrijven..
Bij mijn broer hadden we de WC-deur aan de uitgang gezet en daarop heeft iedereen dan kunnen schrijven.. ook wel een tof idee.
Groetjes en veel succes!
An & Mathias



Bianca
20-5-2005
 Meld misbruik19-1-2005 15:18:37

Hoi Anke, Wij laten een grote spiegel maken met daar een foto van ons tweetjes in en dan kunnen de gasten hun naam op schrijven een heel mooie herrinering heel veel succes bianca



julie
14-5-2005
 Meld misbruik21-1-2005 8:19:31

Wij hebben een grote lappenpop gemaakt en met speciale stiften kunnen ze daar dan op schrijven


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...