Terug naar overzicht
Zelfde probleem hier... naar het schijnt zoeken ze een overnemer, zou kunnen dat het dus toch nog kan doorgaan, maar meer nieuws hebben we ook nog niet :sik ben toch ook maar op zoek, je weet maar nooit!! :(, hopelijk vind je vlug iemand!
hey,dat is minder seg. Maar ik heb een fotograaf via mijn visagiste. Haar tel nr heb ik niet mijn vriend is momenteel op zakenreis en hij heeft de gegevens. Maar mijn visagiste kan jullie zeker wel helpen. De fotograva is ook een zeer lieve en professionele-moderne dame. Mail even naar visagiste@yahoo.com of jullie mogen haar daar denk ik ook wel even voor bellen ze zal het niet erg vinden 0472 84 16 21.Succes nog
Hej Melissaook voor jou een goede raad, neem zo vlug mogelijk contact op met nostalgic-cars, zij hebben alles in huis dus ook een ceremoniemeester en alles is er betaalbaargr Karel
oei da's minderwij hadden steven chys als ceremoniemeestermisschien is hij nog vrijhet is echt een hele lieve en goeie!www.ceremoniechys.be en voor een betaalbare fotograaf met enorme passie voor het vak, ben je aan het goeie adres bij thierry van fotomomentecht een creme van een gast !www.fotomoment.be veel succes hévele groetjeschristel
Dag Melissa,Ik ben een professionele videograaf vanuit Willebroek en ben die dag nog vrij.Voor meer info kijk eens op mijn site: www.huwelijkreportage.be of www.mdwvideo.be GroetenMarc De Winter