Terug naar overzicht
Hey Vanesssa, hoe vervelend voor jou...Ik denk dat je mama het inderdaad wat moeilijk heeft met loslaten. Ik denk dat je het best met haar erover kan praten en aangeven dat je begrijpt dat het ineens zo officieel is dat je weg bent (ookal woon je al zo lang samen). ZEg dat je het begrijpt, maar dat er nu een mooi periode zal aanbreken waarin zij ook een leuke en mooie rol kan opnemen. Je bespreekt met haar de zalen, je gaat een kleedje gaan kiezen samen enz...En dat er nadien uiteindelijk weinig verandert. Haar negeren zou ik niet doen, integendeel. Maar verzet er oook jouw feest niet voor, het is jullie beslissing!
hallo tamara,ik zou in ieder geval niet wachten voor je moeder.als jullie klaar zijn voor de grote stap dan zal ze zich daar ook wel bij neerleggen hoor.misschien kan je haar een beetje betrekken bij sommige dingen, bv als je naar een kleed gaat kijken.het komt wel goed.succes
Inderdaad haar gewoon betrekken en haar vooral wat tijd geven.Toen wij het nieuws vertelden aan mijn ouders en mijn vriend zijn mama waren mijn ouders heel blij, mijn pa was echt aant glunderen daar was ik dus op gefocust.Toen ik even verder keek..zag ik mijn vriend zijn ma met open mond kijken, ze kreeg er alleen uit..amai das snel. We hebben al een jaar een huis gekocht, zijn tegen dat we trouwen drie jaar samen...En die bleef maar zeggen dit had ik echt ni gedacht..Dat vond ik niet leuk maar het was gewoon een eerste reactie..Nu is ze dolenthousiast heeft zelfs in de solden al nen outfit gekocht.Ik wil mar zeggen als ze het echt niet verwacht ist misschien even wennen maar dat loopt wel goed!
hoi,mijn mama had het er ook wat moeilijk mee. we wononden al een klein jaar samen als mijn ventje het vroeg aan mij. ze was eerst doodgelukkig en dan was ze zo aan het twijfelen. ik ben ondertussen al van juli 07 tot nu aan het voorbereiden. ik betrek ze echt in alles. ik laat ze nu ook weer niet kiezen natuulrijk maar ze kan wel over alles haar mening geven.dit werkt super en ze ziet echt uit naar de trouw. (van ons ook september). ze heeft zelfs nu al haar suitekleed gevonden!dus je ziet maar, ik denk dat alle mama's dit wel voorhebben. grts cindy 12,09,08