Nu Online
Momenteel zijn er 233 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

lettertype misboekje

  18-1-2005 20:02:05
Hallo! Eindelijk ben ik aan het knoeien geslagen om een mooi misboekje te maken... Mijn vriend en ik trouwen op 7 mei dit jaar! Weten jullie hoe je aan een mooi lettertype komt voor de tekst in het misboekje... de standaardtypes van windows zijn niet echt mooi...
Bedankt!
Karen

karen
6-5-2005
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1190


Ann
2-7-2005
 Meld misbruik19-1-2005 8:31:13

Op internet kan je heel wat lettertypes downloaden. Gewoon via google free font.
Groetjes,
Ann



karen
6-5-2005
 Meld misbruik19-1-2005 9:44:33

Bedankt!! Ga ik zeker doen...alleen...zijn deze dingen echt gratis en heb jij toevallig een bepaalde font al gebruikt?
grts,

Karen



Ans

 Meld misbruik19-1-2005 10:02:41

Hey wij trouwen op 28/5/05. Ons misboekje is bijna klaar en wij hebben het lettertype americana ofzoietske gebruikt. Je moet het maar is proberen ik vind het wel geslaagd. Dit is ook het lettertype dat voor de uitnodiging zal gebruikt worden door de drukker. Misschien kan je je ook basseren op je uitnodiging en aan de drukker het lettertype vragen en het dan op internet zoeken. Groetjes en veel plezier met alles



Ann
2-7-2005
 Meld misbruik19-1-2005 16:37:23

Jahoor die lettertypes zijn gratis. Wel maar voor een bepaalde duur bv 1 maand. Je moet best wel dadelijk testen of je printer dat lettertype kan printen, bij sommige lettertypes is dat niet het geval.

Groetjes,
Ann
Nog 164 dagen



sigrid
22-8-2004
 Meld misbruik24-1-2005 11:12:45

ik gebruikte het lettertype bradley sierlijk maar toch nog eenvoudig, dit wersd eveneens gebruikt voor de uitnodiging en de menu's op tafel
nog vragen, ik wil je wel helpen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...