Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

idee verrassing

  31-1-2008 14:55:46
Hallo, mijn broer trouwt aanstaande lente. Ik zou hem graag willen verrassen op het avondfeest. Heeft er iemand ideetjes?
Ik heb al eens dansjes, liedjes, ...gezien. Ik zoek iets, een idee om hem te verrassen en proficiat te wensen.

Linh
26-8-2006
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 2574


LEEN
6-9-2008
 Meld misbruik31-1-2008 15:04:42

vraag het eerst aan hem of hij dat leuk zou vinden want ik denk dat 90% van de koppels die trouwen dit liever niet wensen op hun huwelijksfeest. ik vind dat het meestal overkomt als aandachttrekkerij, zo van het zusje van de bruid(egom) wil ook wat aandacht ...
als je toch iets doet , hou het kort en zie dat ze er niet met schaamrood op hun kaken staan en dat het niet vol 'inside jokes' zit want dan begrijpt niemand er iets van



dennis
2-8-2008
 Meld misbruik31-1-2008 15:15:10

hmm ik weet niet hoor, ik zou dit zelf heel fijn vinden mocht iemand 'iets doen'... is geen aandachttrekkerij he, is aantonen dat jij ook met hun huwelijk bezig bent...

ik heb wel niet echt een idee ofzo, spijtig genoeg... maar laat je niet afschrikken, jij kent je broer het best, dus als jij iets voor hem wil doen zal hij dat volgens mij echt wel leuk vinden!



Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik31-1-2008 15:35:37

Ik zou dit zelf ook heel fijn vinden.
en mijn broer trouwt ook dit jaar (in juli en ik in september), dus ik volg ook wat mee, heb ook nog geen inspiratie...

groetjes
Heidi
13/09/2008



sandra
22-9-2007
 Meld misbruik31-1-2008 16:38:59

ik ben het niet eens met de reactie dat het misschien aandachttrekkerij is! op onze trouw enkele maanden geleden hebben zowel mijn zus als mijn schoonbroer iets gedaan! en ik vond het werkelijk super, evenals mijn man! we waren er heel blij mee en voelden ons echt speciaal voor hun! zeker iets doen!
mijn zus had een reportage in ppt gemaakt met allerlei zotte foto's van mij en dan bijpassende liedjes! mijn schoonbroer die had met zijn vriendin een tekst gemaakt wat zoals de kenmerken van mij als van mijn man naar voren trok, met daar grappige aspecten in , echt hilarisch!!
zeker doen dus, het is een leuke verrassing!!



Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik31-1-2008 17:31:09

Hey,

Ik vind dat ook geen aandachtstrekkerij. Heb al verschillende huwelijken meegemaakt waar ze dat doen en elke keer vond ik en de meeste anderen het gewoon weg schitterend. Het breekt de avond wat en het zet nog eens het koppel in de schijnwerpers vind ik.

Groetjes



Thierry

 Meld misbruik31-1-2008 17:57:29

---



Ann

 Meld misbruik31-1-2008 19:29:54

mijn vriend had voor de trouw van zijn broer vorig jaar een compilatie filmpje met beelden van hun 2 als kinderen. Met dan een liedje over eeuwige vriendschap enzo bij. het was echt af... de 2 broers hebben elkaar zeer innig vastgenomen en er zijn veel traantjes gevloeid.



Tineke
13-9-2008
 Meld misbruik31-1-2008 21:03:11

wij hebben voor mijn broer die een tijd geleden getrouwd is een cadeau van 1 jaar feest gegeven.

Hiervoor moet je op de goede wil van broers, zussen, tantes ouders, vrienden rekenen.

Hij trouwde in september. Voor oktober moesten twee nonkels om ter eerste vijf dassen verzamelen. De laatste moest een ontbijtmand voorzien op de geplande datum.

Je kan een babysit zoeken voor avondje cinema, een kok zoeken voor lekker etentje, Laat u inspiratie de vrije loop gaan.

Mijn broer vond dit een geweldig cadeau. De mensen waren in volle actie en ambiance zat er meteen in.

groetjes



Ann
30-8-2008
 Meld misbruik31-1-2008 21:33:30

hey,

wij hebben voor mijn broer zijn trouw ook iets ineen gestoken. We vertelde eigenlijk een beetje zijn levensloop tot dan, met ertussen enkele 'toneelstukjes' met grappige stukjes uit zijn leven. Was best ludiek, sommige stommiteiten aangehaald, maar natuurlijk ook de positieve kanten benadrukt. Ik heb er achteraf enkel positieve commentaar over gehoord. Wij vonden het heel leuk om te doen, de zaal heeft goe gelachen en mijn broer en schoonzus hebben zich er ook reuze mee geamuseerd denk ik.
Mijn broers en zus gaan nu voor ons ook iets ineen steken. Ik ben al benieuwd en t lijkt me alleen maar leuk.
We hebben er wel wat tijd in gestoken, maar t was zeker de moeite waard.
Veel succes alvast. Inspiratie vinden is niet altijd even eenvoudig.

Groetjes
Ann
30/08/08


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...