Terug naar overzicht
Hallo, wij hebben Jef Celen.Hij is van leuven. Blijkbaar een hele goede en is al meer besproken op dit forum. Wij betalen 300 € voor de reportage en 25€ voor de reisonkosten, leuven - lommel is dan ook al wel een afstand he. Hij komt 's morgens toe en blijft de hele dag tot en met middernacht. Je kan ook eens kijken op zijn website www.jeffcelen.be daar staat meer informatie op. Of hij nog vrij is dat weet ik natuurlijk niet. Ik weet wel dat hij het héél erg druk heeft. succes
dag MelissaWij hadden Thierry van FotomomentWij wouden ook kwaliteit voor geen torenhoge prijs en via het forum zijn we bij hem terechtgekomen.Hij leeft echt voor zijn vak, en geen vraag is hem teveel, een enorme aanrader !en heeft zeer budgetvriendeijke formules !www.fotomoment.be vele groetjesChristel
Beste Melissa,Wegens een annulatie is 16 augustus '08 opnieuw vrij in mijn agenda.Kijk eens op www.artxpo.be en ontdek mijn stijl : 'natuurlijke fotografie die sfeer in beeld brengt'.Ik vraag €600 voor een hele dag reportage, een pre-wedding shoot, alle foto's (afdrukbaar) op cd-rom en afdrukken (10x15) van alle afdrukken.Als mijn stijl je aanspreekt en als je mijn tarief betaalbaar vindt, neem dan gerust contact. Ik kom graag bij jullie langs voor meer informatie.Groet!Wouter