Terug naar overzicht
Hallo,Ik vind verse fruitsla het lekkerste van allemaal... ongeveer 5 dessertjesGroetjes
chocomousskes, bavaroitjes, fruit, crème brulé, mini-appeltaartje, mini-glaasje café glacé, bolletje sorbet (passie, framboos),...zijn dessertjes die in miniformaat kunnen en zo direct in mijn hoofd springen en die ik zelf allemaal wel lust, maar er zullen er nog wel zijn.Evi
In volgorde:1. chocolademousse 2. tiramisu3. gebakje met creme-au-beurre of chocolade 4. vanille-ijsIk probeer ze allemaal te nemen, maar dat krijg ik meestal niet op. Wel als het buffet nog blijft staan. Dan ga ik later nog eens terug.
Met stip de dame blanche!!!!!!Aan het dessertenbufet probeer ik vanalles wat te snoepen (ik ben nu eenmaal een zoetebek)maar mijn aandacht gaat vooral naar de dessertjes met chocolade...MmmmmmmmLien16.02.2008
ik krijg al honger van jullie.... MMMmmmmik vind dus het dessertenbuffet het belangrijkste, maar waar wij ons feest doen hebben ze 5 voorbeelddessertjes gegeven en dus zoek ik nog veel meer voorbeeldjes
Ik denk dan aan éclairkes, petit-fourkes, brownies, fruitcakjes, pudding in zo van die schattige potjes of glaasjes, sorbets,...De presentatie doet natuurlijk veel eh. Het is te zien hoe 'mini' je bedoelt en hoeveel er al ervoor is gegeten maar ik zou er toch ook een stuk of vijf opeten.succes!
Dit staat bij ons op het buffet:• Tasjes crème brûlée• Chocolademousses • Citroentaartjes met Merengue• Sorbets• Crêpe Suzette• Verse fruitsalade met frambozencoulis• Tiramisu• Bavarois van passievrucht• Kleine gebakjesEn dan nog uitgebreid assortiment verfijnd banketgebak en huisgemaakte ijstaart...Mmmmmmm!!!Smakelijk!Amaryllis
kleine pannekoekjes, rijstpap, aardbeitaartjes...ik krijg ook al honger :-)