Nu Online
Momenteel zijn er 218 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

extra's op het feest

31-1-2008 12:48:26
hallo,

weten jullie leuke, exclusieve extra's voor op het feest?

Zelf dachten we aan:
- champagnebar
- dessertbuffet met chocoladefontein
- jazzloungeband
-....?

We willen zo wat dingen die je weinig ziet en waar de mensen van denken WAAUW!

Iemand met een creatieve geest die ideetjes heeft?

Thanx!

sarah
17-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 398

lieve
28-6-2008
 Meld misbruik31-1-2008 13:12:16

Hallo, ons feest is in vakantiesfeer, we hebben een cocktailbar en een ijskar.

Groetjes,
Lieve

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik31-1-2008 13:20:42

ja dat is ook leuk! wij hebben ook een ijskar.
cocktailbar vind ik GEWELDIG.. maar we hebben maar een 50 volwassenen op ons feest, dus daar kan je geen cocktailbar voor laten komen he!?

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik31-1-2008 13:31:46

Oesterbar bij receptie is ook nogal exclusief. Ook heel origineel vind ik is de smart-ijskar. Heb dat niet gezien op huwelijksfeest, wel op 50ste verjaardagsfeest. Kwam er plots een Smart de feestzaal binnengereden en daar was een ijskar ingebouwd. Wel spectaculair om te zien.

Evi

Britt
9-8-2008
 Meld misbruik31-1-2008 15:33:29

Hallo,

wij hebben binnenvuurwerk, onder andere voor tijdens de openingsdans.

Groetjes!

Stefanie

Meld misbruik31-1-2008 16:11:45

super die extra's..; wij willen er ook graag enkele op ons feest! zo richten we een zaaltje waar het dansfeest doorgaat in naar lounge stijl toe en willen we ook graag een coctailbar.
Eerder zagen we ook al een decadent avondfeest met oesterbar, champagnebar in led-cubes gemaakt,...
Alvast succes met de verdere zoektocht!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...