Terug naar overzicht
hoi tilly,k'ben een beetje benieuwd...waarom neem je je trouwjurk mee op reis???
ah javoor nog een extra fotoshoot aan het strand he, lekker romantisch hihileuk toch?en dan kan ik mijn droomjurk tenminste 2 keer aandoen!!!
wij doen onze normale kleren aan.. heb niet echt de behoefte om op te vallen.we hebben ook een hele lange vlucht (naar hong kong) dus iets dat gemakkelijk zit
Ik vlieg toch ook wel liever in normale kledij, we gaan nr Mauritius dus een 10tal uur vliegen,dan zit ik liefst zo comfortabel mogelijk. Als ik al een hele dag op mn huwelijk in de belangstelling heb gestaan zal ik wrsch heel content zijn om ff gewoon alleen met zn 2 te zijn op het vliegtuig. Geen handjes schudden meer voor mij dan.
Ik zou maar gewoon doen... Ik werk op de luchthaven en t enige dat je gaat krijgen is dat mensen je nastaren van "wat voor een rare is datte". Trouwens die huwelijksreis is toch gezellig voor jullie 2, wat maakt het uit dat Pietje of Jantje die naar whatever gaan weten dat jullie op huwelijksreis gaan?
Hey!Mijn zus is stewardess en raadde mij toch al aan om in huwelijkskledij (of toch een item dat opvalt) te vertrekken. Krijg je lekkere extraatjes ;)Groetjes,Evelynwww.nielsenevelyn.be
Zou dit persoonlijk ook niet doen. Heb zelf mensen al nagekeken op de luchthaven die het wel deden en vind het toch een beetje een raar zicht. Meer de indruk van "heeft iedereen mij gezien". Mijn vriendin werkt op de luchthaven en zij wist mij te vertellen dat je zeker geen extra's zal krijgen. (Had dit ook al eens aan haar gevraagd.)Een wit zomers kleedje kan naturlijk wel, is mooi en toch ook nog een beetje bruiloft gericht!
Ik zou ook maar gewoon doen! Ik trouw niet voor de aandacht en zal blij zijn om met twee rustig in het vliegtuig te zien!!!
Gewone kleren! In het hotel weten ze doorgaans al dat het een huwelijksreis is, en zal je wel een extraatje krijgen, dus wat maakt het vliegtuig nu uit. Tenzij je wil dat de mensen gaan lachen en wijzen natuurlijk.