Terug naar overzicht
Proficiat met je keuze Dorien! Je mag er van uitgaan dat je goed zal gesoigneerd worden (zo voelen wij het toch aan)... Ik kan je helaas niet helpen met de keuze voor een DJ aangezien op ons feest de beste vriend van mijn verloofde zal zorgen voor onze feestmuziek (hij is al meer dan 15 jaar gelegenheidsDJ...Geniet van je verdere voorbereidingen hé...Lien16.02.2008
BesteIs een goede locatie voor jullie trouw.Ik ben zelf ook dj. Wij werken met vaste tarieven. Overuren worden niet aangerekend.Kijk even op www.partylighting.be Voor een offerte mag je mij altijd even mailen.MvgPartylighting
HalloIk ken een hele goeie DJ. Hij is ook van merelbeke.dit is zijn website: www.omnisound.be Is een heel goeie keuze als je Bart neemt!GroetjesKimberly
Wij hebben ook gekozen voor salons caipirinha. Wij hebben gekozen voor studio happy music. Het feest moet wel nog komen, dus het wordt afwachten, maar hoor toch alleen maar goede commentaar, dus ...Groeten,Sandra 05/07/08ps Wanneer trouwen jullie?
Hey,Wij trouwen op 10 mei 2008 in Salons Caipirinha. Onze DJ wordt Ludwig's Discobar. Klinkt wat oudbollig, maar het is een keten met verschillende DJ's. Heel professioneel (zo hebben ze altijd een reserve paraat staan indien er iemand ziek zou worden).Groetjes,Laurie
In september zijn wij naar een trouwfeest geweest in Caipirinha en ik moet eerlijk toegeven dat de dj niet echt goed was (het feest was om 3u al afgelopen), nu weet ik wel niet welke dj het was, maar ik zal het navragen.
@ sandrahey wij trouwen op 4 oktober. is nog een beetje ver weg maar we willen zeker zijn dat we een goede dj vinden, dus zijn wij er nu al naar op zoek ;o)@ marijkelaat mij maar iets weten via mail DorienCulo@hotmail.comen bedankt hé want die nemen we dan al zeker niet ;o) wij zijn echte losbollen en het zou spijtig zijn mocht een dj niet voor de nodige ambiance kunnen zorgengroetjesdorien04/10/2008
neem eens een kijkje op www.sounddelight.be goede dj, die wekelijks huwelijken draait tot in de vroege uurtjes.groetjes
---