Terug naar overzicht
jullie trouwen ook in het godshuis?naar het schijnt zijn ze zeer professioneel omdat ze een backupsysteem zouden hebben en je hebt altijd de zekerheid dat je een dj hebt e, als de ene ziek is zal hij wel vervangen worden door een andere. maar ik ben ook benieuwd naar de reacties van mensen met ervaring want wij zouden ook met hun werken.mvg,Stephanie
hallo,nee, wij trouwen in Motel Beverengroetjes
Wij hebben Ludwigs geboekt en zijn al op een eerste kennisnamkingsgesprek geweest.Het lijkt mij heel professioneel te zijn en idd met backup systeem. Er zijn een heel team aan DJs en er is altijd iemand in reserve voorzien, voor het geval jouw DJ verhinderd is, dus zekerheid.Op het gesprek leek het ons erg professioneel en we mochten onze voorkeuren geven qua muziekstijl enz. Het leek mij allemaal erg bespreekbaar. Ik hoop dat we dan een DJ zullen krijgen die dezelfde stijl van muziek als ons heeft.Je mag ook liedjes opgeven die je zeker wil horen en de stijl van muziek.Ze hebben ook een aantal mogelijkheden qua belichting, wel te betalen.Tarief was 460€ van 20u-4u, belichting kwam op of 110€ of 220€ afhankelijk van de hoeveelheid die je wenst. Ook dit is bespreekbaar.Wij moesten een voorschot geven van 200€ om vast te leggen, in maart moeten we dan voor verdere besprekingen gaan.Ik wil ook wel graag lezen van mensen die al een feest hebben gehad, meegemaakt, met Ludwigs, want we hebben ze nog niet echt horen draaien.GroetjesPatricia01/08/2008
ludwigs is huisdj voor hotel beveren ... zij zullen ludwigs dus altijd aanprijzen.Ludwigs is een groot dj-service/verhuurcentrum. Qua backup zit je dus steeds goed. Qua dj weet je nooit op voorhand welk vlees je in de kuip krijgt.Voor hotel Beveren is de kans heel groot dat je Christiaan als dj krijgt. Afhankelijk van jullie muziekwensen kan dat dus meevallen of tegenvallen.het is zoals steeds afwegen van voor en nadelen aangaande grote centra of de kleine zelfstandige die alleen werkt.cheers, dj LeBart
Hey,Wij nemen ook Ludwig's Discobar. We hebben voor deze DJ gekozen omdat ze ook de muziek hebben verzorgd op de trouw van de broer van mijn vriend. En dat was echt een fantastisch dansfeest!! De hele avond (nacht eigenlijk) heeft de dansvloer vol gestaan.Bij ons was de keuze dus heel snel gemaakt.Groetjes,Laurie
Wij hadden er ook eens een gesprek mee en ik was niet overtuigd, maar dat ligt aan mij persoonlijk. Ze waren heel professioneel, maar té professioneel vind ik. Er was weinig ruimte voor eiegn inbreng en flexibiliteit: de eerste dans is dat, de volgende is dat, daarna draaien we zus en dan weer zo...en we doen geen vermenigvuldigen en niemand mag de micro komen vragen...bwah, vond het allemaal wat uit de hoogte. Die mens was heel vriendelijk, daar niet van, maar Ludwigs lijkt ons meer op een fabriek dan op een "gewone" Dj die met zijn hart draait. Overigens, wij zijn nog steeds op zoek, dus als iemand zich hierin herkent...
marie ... check gerust mijn site ;)U zet het kader, ik doe de rest.cheers, dj LeBart
Hey!wij hadden dj ludwigs op ons feest in De Lozen Boer te Lochristi. Ik heb er maar 1 woord voor: schitterend. De dansvloer stond constant vol, zelfs mensen die normaal nooit dansen hebben dat die avond wel gedaan. Veerle29/09/2007