Terug naar overzicht
You've got mail!
Hallo,Heb een aantal voorbeelden van misboekjes/teksten doorgestuurd.Voorbeeldboekjes van alternatieve vieringen mogen ook steeds naar mij worden doorgestuurd, kan best nog inspiratie gebruiken. Alvast bedanktgroetjes,Marijkemarijkevdv@yahoo.com
Ik heb mijn teksten enz ook al verzameld, maar krijg ze niet goed in een boekje gegoten.ZOu ik de voorbeelden ook eens mogen bekijken aub ?Groetjes,Innez
Oh, onze redder in nood, kan je deze boekjes ook naar ons doorsturen aub? Wanneer wij er nog vinden sturen we ze je zeker door! :-) MercikesBtw wie gaat jullie viering leiden?Geven jullie daar de ringen of op het stadhuis?Groetjes, Sarah en RaphaëlSarah_vandeneynde@hotmail.com
van redder in nood gesproken, dit is een van de taken die ik dringend moet afmaken!Kan je me ook de voorbeelden toesturen ajb? mijn adres is lainez_n@hotmail.com. wij hebben ook voor een alternatieve viering gekozen - waar zoeken jullie trouwens voor tekstjes, heb je daar boeken of websites voor geraadpleegd? Ik zou graag een paar vrienden en mijn pa een tekstje laten voorlezen en hoewel ik het leukst vind dat ze dat zelf schrijven, zal het voor hen toch makkelijker zijn om es wat ideeen op te doen denk ik. alvast bedankt voor de tips!Nancy10 mei 2008
hallo Liesewij hebben ook voor een alternatieve viering gekozen, fijn te weten dat er toch ook wel veel koppels hiervoor kiezen... en het dus ook moeilijk hebben om mooie teksten te vinden.zou je de teksten kunnen doorsturen naar mij aub?merciLien
Hallo,onze vieringen zijn zo persoonllijk dat het moeilijk is het draaiboekje door te sturen, want wat gezegd wordt gaat wél over het koppel.Deze vieringen kunnen plaats vinden in/aan feestzaal (bij mooi weer: buiten).Kijk eens bij goedeherder.be