Nu Online
Momenteel zijn er 206 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Boekjes alternatieve viering

30-1-2008 8:55:32
Beste,
Wij gaan geen gewone mis in kerk doen maar kozen voor een alternatieve viering in een tuin. Hebben jullie dit ook gekozen en wensen jullie mij tips te geven voor opmaak boekje. Ik zou het leuk vinden als sommige mij hun exemplaartje zouden doormailen naar ikkeliese@hotmail.com. Alvast bedankt !

liese
8-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 370

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik30-1-2008 13:32:51

You've got mail!

Marijke
2-8-2008
 Meld misbruik30-1-2008 16:17:15

Hallo,

Heb een aantal voorbeelden van misboekjes/teksten doorgestuurd.

Voorbeeldboekjes van alternatieve vieringen mogen ook steeds naar mij worden doorgestuurd, kan best nog inspiratie gebruiken. Alvast bedankt

groetjes,

Marijke
marijkevdv@yahoo.com

Innez

Meld misbruik30-1-2008 17:20:44

Ik heb mijn teksten enz ook al verzameld, maar krijg ze niet goed in een boekje gegoten.
ZOu ik de voorbeelden ook eens mogen bekijken aub ?

Groetjes,
Innez

Saar
5-6-2010
 Meld misbruik30-1-2008 19:32:25

Oh, onze redder in nood, kan je deze boekjes ook naar ons doorsturen aub? Wanneer wij er nog vinden sturen we ze je zeker door! :-) Mercikes

Btw wie gaat jullie viering leiden?
Geven jullie daar de ringen of op het stadhuis?

Groetjes, Sarah en Raphaël

Sarah_vandeneynde@hotmail.com

Saar
5-6-2010
 Meld misbruik30-1-2008 19:32:40

Oh, onze redder in nood, kan je deze boekjes ook naar ons doorsturen aub? Wanneer wij er nog vinden sturen we ze je zeker door! :-) Mercikes

Btw wie gaat jullie viering leiden?
Geven jullie daar de ringen of op het stadhuis?

Groetjes, Sarah en Raphaël

Sarah_vandeneynde@hotmail.com

Nancy
10-5-2008
 Meld misbruik31-1-2008 0:52:30

van redder in nood gesproken, dit is een van de taken die ik dringend moet afmaken!

Kan je me ook de voorbeelden toesturen ajb? mijn adres is lainez_n@hotmail.com.

wij hebben ook voor een alternatieve viering gekozen - waar zoeken jullie trouwens voor tekstjes, heb je daar boeken of websites voor geraadpleegd? Ik zou graag een paar vrienden en mijn pa een tekstje laten voorlezen en hoewel ik het leukst vind dat ze dat zelf schrijven, zal het voor hen toch makkelijker zijn om es wat ideeen op te doen denk ik.

alvast bedankt voor de tips!

Nancy
10 mei 2008

Lien
9-9-2008
 Meld misbruik31-1-2008 12:39:51

hallo Liese

wij hebben ook voor een alternatieve viering gekozen, fijn te weten dat er toch ook wel veel koppels hiervoor kiezen... en het dus ook moeilijk hebben om mooie teksten te vinden.
zou je de teksten kunnen doorsturen naar mij aub?

merci

Lien

Johan

Meld misbruik31-1-2008 16:15:45

Hallo,
onze vieringen zijn zo persoonllijk dat het moeilijk is het draaiboekje door te sturen, want wat gezegd wordt gaat wél over het koppel.
Deze vieringen kunnen plaats vinden in/aan feestzaal (bij mooi weer: buiten).
Kijk eens bij goedeherder.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...