Nu Online
Momenteel zijn er 222 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

twijfel

29-1-2008 22:32:22
hey meiden

ik heb men fotograaf uit een telefoonboek gekozen heb nog geen afspraak gehad met haar heb nog geen contract of niks
mijn dj en men ceremoniemeester heb ik via internet en daar heb ik al contracten van
wat moet ik doen?
andere fotograaf zoeken want wij hebben zo het gevoel van gebakken lucht te hebben.

sorry dat ik nog eens kom zagen he maar jullie hebben me tot nu toe altyd goede raad gegeven dank u daarvoor

groetjes

melissa

melissa
16-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 303

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik30-1-2008 12:18:27

Dag Melissa,

Wanneer is je grote dag?
een goede raad: niet te snel panikeren
probeer nog eens te bellen en een afspraak zo snel mogelijk te maken.
moest dat niet lukken, dan zou ik haar vriendelijk bedanken en iemand anders zoeken, als je die tijd nog hebt.
je wil toch zeker zijn van alles he. en je moet ook op dezelfde golflengte staan en je goed voelen.

Groetjes
Heidi
13/09/2008

D
8-8-2008
 Meld misbruik30-1-2008 12:49:26

Als je geld uitgeefd aan een fotograaf vind ik het héél belangrijk om er een persoonlijk contact mee te hebben. Ten eerste moet je je er echt goed bij op je gemak voelen en ten twede is het ook heel belangrijk om te weten of ze in jullie stijl foto's trekt. Stel dat ze heel klassieke foto's trekt en jullie daarentegen heel moders zijn, of andersom.
Toch echt belangrijk om er een afspraak mee te maken, en haar portfolio in te kijken!! Anders idd op zoek gaan naar een andere.

Groetjes
Dana

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik30-1-2008 13:42:48

ik zou er in ieder geval langs gaan... ze neemt je nu waarschijnlijk niet serieus!
ale, dat zou ik denken

je moet toch eerst iets van haar werk gezien hebben ofzo!

Karen
13-9-2008
 Meld misbruik31-1-2008 14:26:47

Hey Melissa!

Ik zou toch eerst naar haar foto's kijken vooraleer ik haar zou aannemen, dan weet je zeker of ze huwelijksdag gaat fotograferen zoals jij dat wilt! Maak dus zo snel mogelijk een afspraak en als dit niet kan, neem dan gewoon een andere fotograaf ...

Nog veel plezier met de voorbereidingen!

Groetjes,
Karen
13/9/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...