Terug naar overzicht
Dag Melissa,Wanneer is je grote dag?een goede raad: niet te snel panikerenprobeer nog eens te bellen en een afspraak zo snel mogelijk te maken.moest dat niet lukken, dan zou ik haar vriendelijk bedanken en iemand anders zoeken, als je die tijd nog hebt.je wil toch zeker zijn van alles he. en je moet ook op dezelfde golflengte staan en je goed voelen.GroetjesHeidi13/09/2008
Als je geld uitgeefd aan een fotograaf vind ik het héél belangrijk om er een persoonlijk contact mee te hebben. Ten eerste moet je je er echt goed bij op je gemak voelen en ten twede is het ook heel belangrijk om te weten of ze in jullie stijl foto's trekt. Stel dat ze heel klassieke foto's trekt en jullie daarentegen heel moders zijn, of andersom.Toch echt belangrijk om er een afspraak mee te maken, en haar portfolio in te kijken!! Anders idd op zoek gaan naar een andere.GroetjesDana
ik zou er in ieder geval langs gaan... ze neemt je nu waarschijnlijk niet serieus!ale, dat zou ik denkenje moet toch eerst iets van haar werk gezien hebben ofzo!
Hey Melissa!Ik zou toch eerst naar haar foto's kijken vooraleer ik haar zou aannemen, dan weet je zeker of ze huwelijksdag gaat fotograferen zoals jij dat wilt! Maak dus zo snel mogelijk een afspraak en als dit niet kan, neem dan gewoon een andere fotograaf ...Nog veel plezier met de voorbereidingen!Groetjes, Karen13/9/2008