Nu Online
Momenteel zijn er 241 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kleed is gekozen

29-1-2008 21:34:21
hey meiden

mijn kleed is gekozen.
ik zag het en had niet meteen het woow gevoel tot ik het aan had en dan kwam dzt wooow gevoel wie heeft da ook nog mee gemaakt?

ik ben men kleed gaan kiezen met 2 tantes zij hebben het op mij gezien en men pa heeft het op de kapstok zien hangen

ik had zo een zin om het uit te leggen aan men vriend hoe het kleed was ma da mag ni he en ons ma die vergeet rap dus ja hou ik het maar voor mij en heb echt zien om het aan iemand te vertellen. ik mocht zelf geen foto nemen van men kleed.

ze moest besteld worden want heb een maatje meer en mag ze dan terug gaan passen midden juni begin jullie en trouw 16/08/08 is da ni wat laat?

groetjes

melissa

16/08/08

melissa
16-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 347

wendy
27-9-2008
 Meld misbruik29-1-2008 22:09:25

hallo melissa,
ik had een paar kleedjes in gedachte maar koos uiteindelijk voor ééntje die helemaal niet op mijn lijstje stond. ik heb maar 2 kleedjes gepast!ik heb dan wel een foto mogen nemen van mijn kleed zodra ik zei dat ik het kocht.
je moet je echter geen zorgen maken over dat je zo laat moet gaan passen. het hangt wat af van winkel tot winkel. waarschijnlijk zullen zij niet zoveel tijd nodig hebben om de retouches te doen. in de winkel waar ik mijn kleed kocht duren de retouches ongeveer een maand.
groetjes en geniet ervan

Jill
9-8-2008
 Meld misbruik29-1-2008 22:10:54

hey melissa,

net hetzelfde voorgehad!
Had wel 5 kleedjes in het pashokje hangen waarvan ik dacht waaaaaaaauuuuwwww!!!!
En er hingen er 3 die ik wel mooi vond, maar waarvan ik dacht dat ze niet mijn ding waren. En rara, uiteindelijk was ik in twijfel over die 3!!!
Ik heb het ook héél moeilijk om niets te vertellen, maar tot hier toe is het al gelukt... is wel nog maar 2 weken geleden ;-)
kga af en toe wel eens op de site piepen ;-)

ik moet ook pas gaan passen in juni en wij trouwen op 09/08, dus een weekje eerder, dus ik denk ni da da abnormaal is!

nog veel plezier met de voorbereidingen...
Groetjes,
J

Kim

Meld misbruik30-1-2008 10:53:25

Hoi Melissa,

Ik ben twee weken geleden ook mijn kleed gaan kiezen en heb er ongeveer 10 gepast en het laatste kleed dat ik paste was pas echt mijn goesting. De verkoopster zei nog: "Save the best for last". Wij trouwen op 22 augustus en ik mag de eerste keer gaan passen op 30 juni, dus dat is ongeveer hetzelde (mijn kleed moest ook wel enige maatjes groter besteld worden, hoor, want de rits ging langs geen kanten dicht :-)

Vele groetjes en nog veel plezier met de voorbereidingen

Kim

22/08/08

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...