Terug naar overzicht
Wij gaan ook foto's geven als bedanking denk ik.Bij de fotograaf hebben we de mogelijkheid om deze al klaar te hebben op de dag zelf (mits een kleine meerkost). Hijverwerkt deze heel leuk met een passend tekstje bij. Dit lijkt ons handiger dan ze achteraf nog te moeten opsturen.
Wij delen ze ook uit na het eten. Volgens mij is dit helemaal niet ouderwets. We hebben even getwijfeld of een cadeautje (bv fles wijn met namen en datum erop) niet leuker zou zijn mr we denken dat mensen toch nog altijd liever een foto krijgen. Al is het maar om te kunnen tonen aan de niet-genodigden welk kleed je aanhad...;-)
hallo,wij hebben ook de mensen een foto mee naar huis gegeven. Wij hebben 1 foto per koppel gegeven. De mensen kwamen bij ons iets zeggen als ze naar huis gingen en dan kregen een foto.
Wij hebben ook gekozen voor een foto als bedanking... omdat het toch een beetje is zoals Charlotte zegt; de mensen laten het graag nog eens zien aan hun kennissen of buren :.) We plakten deze foto op een zelfgemaakte dubbele kaart met een leuk bedankingstekstjeGroetjes!
Ook wij nemen een foto als bedanking, maar sturen deze op een aantal weken na ons huwelijk.
Wij sturen ook een paar weken later een foto op. De reden waarom niet op het avondfeest zelf? Net zoals suikerbonen bij een geboorte vaak vergeten worden door de drukte, zal dat met de foto's ook zijn vrees ik. Niet iedereen komt iets zeggen als ze naar huis gaan, omdat je als koppel heel de tijd met andere mensen bezig bent. Je kan dat eventueel oplossen door op alle enveloppen een naam te zetten. Zo weet je achteraf wie nog geen gekregen heeft.Wij geven ze per koppel 1.
Wij geven ook een foto de avond zelf. 't Is iets duurder als je ze de avond zelf nog wil, maar als je achteraf zoveel postzegels moet betalen, zit je ook aan het zelfde bedrag. Wij geven een foto/koppel. Wij (bruid en bruidegom) elk de helft van de tafels voor ons rekening en gaan tussen de maaltijden door en voor het dansen begint van tafel naar tafel. Op die manier ben je ook zeker dat je nog met iedereen es een 'babbelke' gedaan hebt.grtjsEvi