Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

foto als bedanking

29-1-2008 14:13:57
zijn er nog mensen die gewoon een foto geven als bedanking

zoja, wanneer geven jullie die dan ?
en geef je aan iedereen een foto of per koppel ?

wij zouden graag de foto's uitdelen op het avondfeest maar wanneer is dan het geschikte moment ?

of is dit ouderwets en wordt dit niet meer gedaan ?

grtjs
Vicky

vicky
24-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 376

Veronique
30-8-2008
 Meld misbruik29-1-2008 14:22:45

Wij gaan ook foto's geven als bedanking denk ik.
Bij de fotograaf hebben we de mogelijkheid om deze al klaar te hebben op de dag zelf (mits een kleine meerkost). Hijverwerkt deze heel leuk met een passend tekstje bij. Dit lijkt ons handiger dan ze achteraf nog te moeten opsturen.

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik29-1-2008 14:28:58

Wij delen ze ook uit na het eten. Volgens mij is dit helemaal niet ouderwets. We hebben even getwijfeld of een cadeautje (bv fles wijn met namen en datum erop) niet leuker zou zijn mr we denken dat mensen toch nog altijd liever een foto krijgen. Al is het maar om te kunnen tonen aan de niet-genodigden welk kleed je aanhad...;-)

Wendy
22-6-2007
 Meld misbruik29-1-2008 14:33:10

hallo,

wij hebben ook de mensen een foto mee naar huis gegeven. Wij hebben 1 foto per koppel gegeven. De mensen kwamen bij ons iets zeggen als ze naar huis gingen en dan kregen een foto.

Olivia
4-5-2007
 Meld misbruik29-1-2008 15:55:21

Wij hebben ook gekozen voor een foto als bedanking... omdat het toch een beetje is zoals Charlotte zegt; de mensen laten het graag nog eens zien aan hun kennissen of buren :.) We plakten deze foto op een zelfgemaakte dubbele kaart met een leuk bedankingstekstje
Groetjes!

Lotta
5-7-2008
 Meld misbruik29-1-2008 15:55:46

Ook wij nemen een foto als bedanking, maar sturen deze op een aantal weken na ons huwelijk.

Patricia
17-2-2007
 Meld misbruik29-1-2008 20:08:03

Wij sturen ook een paar weken later een foto op. De reden waarom niet op het avondfeest zelf? Net zoals suikerbonen bij een geboorte vaak vergeten worden door de drukte, zal dat met de foto's ook zijn vrees ik. Niet iedereen komt iets zeggen als ze naar huis gaan, omdat je als koppel heel de tijd met andere mensen bezig bent. Je kan dat eventueel oplossen door op alle enveloppen een naam te zetten. Zo weet je achteraf wie nog geen gekregen heeft.
Wij geven ze per koppel 1.

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik30-1-2008 10:11:17

Wij geven ook een foto de avond zelf. 't Is iets duurder als je ze de avond zelf nog wil, maar als je achteraf zoveel postzegels moet betalen, zit je ook aan het zelfde bedrag. Wij geven een foto/koppel. Wij (bruid en bruidegom) elk de helft van de tafels voor ons rekening en gaan tussen de maaltijden door en voor het dansen begint van tafel naar tafel. Op die manier ben je ook zeker dat je nog met iedereen es een 'babbelke' gedaan hebt.

grtjs
Evi

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...