Nu Online
Momenteel zijn er 171 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

beurs te Gent

  16-1-2005 18:44:49
Beste trouwertjes,wij huwen ook ik dit jaar en volgend weekend is het beurs in Gent.Loont zo een beurs de moeite of is dat eigenlijk de moeite niet?

Tinneke

Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1337


Patrick
8-10-2005
 Meld misbruik16-1-2005 18:59:15

Je kan er wel enkele ideeen opdoen.

Niets verplicht je om die bepaalde firma's raad te vragen maar je kan er wel leuke dingen zien.

Misschien kom je ons volgende week ook wel tegen



Sophie

 Meld misbruik17-1-2005 8:46:16

Hallo,

Ik ben zondag naar de beurs geweest in Kortrijk. Dezelfde die volgende week in Gent staat en het was echt super de moeite.
Wij trouwen in september en hebben echt concrete dingen gezien die we konden gebruiken.
Het is een toffe sfeer en zoiets doe je maar een keer als je trouwt hé.

Groetjes,
Sophie



Tinneke

 Meld misbruik17-1-2005 18:44:27

Ik ben op zoek naar een paar zaken.Bestaat er ergens een programma of site waar ik de standhouders kan vinden?



Laila
24-6-2005
 Meld misbruik17-1-2005 22:40:31

Hallo,

Wij trouwen in juni en ik ben ook van plan naar de beurs zaterdag te gaan in Gent. Ik heb toch, van vele reeds getrouwde koppels gehoord, dat het wel de moeite is als je iets concreets wil. Dus ik zou zeggen zeker gaan en misschien lopen wij elkaar nog voorbij? groejtes, Laila



Britt
6-8-2005
 Meld misbruik18-1-2005 13:37:41

Tinneke,

Je moet eens gaan kijken op www.trouw-mariage.be .
Hierop staan alle exposanten.

We zijn zaterdag naar Kortrijk geweest en dit was echt de moeite! Wij gaan zaterdag ook naar Gent.

Groetjes,
Britt



Sofie
20-8-2005
 Meld misbruik18-1-2005 15:08:10

Wij zijn vrijdag naar Kortrijk geweest, en ik vond het niet zo de moeite. Ik moet wel vermelden dat wij reeds de zaal, de fotograaf, de auto's en de DJ hebben vastgelegd, en mijn trouwkleed had ik ook al gekozen. Dus al die standen konden we in principe overlaten. Schoten nog enkel de ringen over en twee of drie standen van trouwreizen. Als je nog niets hebt vastgelegd loont het meer de moeite denk ik, maar ik had verwacht wel wat meer andere zaken te zien, bloemisten vb.

groetjes,

Sofie



Katleen

 Meld misbruik18-1-2005 19:54:07

Wij gaan zaterdag ook naar Gent.Naar het schijnt is dj partysound er ook.Als dat zo is leggen we die vast.Maar ook rent-a-priest willen we er boeken.Voor de rest zien we wel.
Succes en misschien tot daar.



Karolien
30-12-1899
 Meld misbruik19-1-2005 19:16:52

Katleen,ik kan je gerust stellen.Beide staan ze op de beurs.Wij kregen kaarten toegestuurd van de dj.Gelukkig want zo een beurs kost veel geld als inkom.
Groetjes.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...