Terug naar overzicht
Kijk eens op www.geluk.com Groetjes,Dirk
bedankt voor uw reactie maar daar heb ik al gekeken en vind ik enkel snoepgoed in speciale verpakkingen terwijl ik alleen de snoepjes nodig hebniet de verpakkingengrtjs
Als het uit Nderland mag komen: kijk eens op huwelijksbedankjes.nl .Ga naar "trouwbedankjes" en vervolgens "zoethoudertjes" en daar vindt je verschillende mogelijkheden om snoepjes te laten bedrukken. Bv. voor 400 hartjes komt dat op € 46 (snoep + bedrukking). Misschien even informeren of ze ook in België leveren?
Ik heb de folder van www.geluk.com thuis gehad en daar staat de prijs wel in voor bedrukte hartjes: Voor een blik met 200 hartjes betaal je ongeveer 35,80 euroGroetjes,Sarah
Je kan op de site van geluk.com ook snoepjes bestellen zonder speciaal bli kof speciale verpakking. Mijn ventje en ik hebben dat toch gedaan voor chocolaatjes.We verwachten onze bestelling begin maart.Groetjes,Melissa29-03-2008
Hoi,Ben net naar hetzelfde op zoek ... ben terecht gekomen op site www.bedrukte-snoepjes.nl ken het niet ... weet ook nog geen prijzen ... succes