Terug naar overzicht
De conceptstore van Linea Raffaelli is wel een aanrader: heel vriendelijk. Je moet natuurlijk wel voor dat merk zijn dan... Veel succes nog!
Helemaal mee eens!!!!Lien16.02.2008
Hallo,Toch even melden dat ik met deze winkel 2 jaar geleden slecht gevaren ben. Voor de trouw van mijn zus koos ik ruim op tijd suite kledij in maat 44. Ik heb echter slechts maat 40 maar omdat ik ruim op tijd was zouden ze het laten maken. Een tweetal maand voor de trouwdatum ging ik voor het eerst passen en wat bleek ... ze hadden geen 40 besteld ik paste gewoon opnieuw de 44 die ze aanpasten. Dit zou ik echter nooit meer laten doen want 2 maten inpakken dat komt nooit goed. Ze beweerden bij hoog en bij laag dat het niet de 44 was die ik aan had maar goed ik had geen tijd over om nog elders te gaan. Na vele hevige discussies is het toch in orde gekomen maar mij zien ze daar niet meer. Ik ben er voor mijn eigen trouwkleed niet langs geweest. De hoofdwinkel had een stuk professioneler te werk moeten gaan en mij moeten verwittigen dat ze het niet meer konden krijgen in maat 40.VOMAC in oostkamp heeft ook de collectie van linea en anderen en daar zijn ze heel vriendelijk en geduldig. Vind ik dus meer een aanraderSuccesValérie
Hey Joki,Ik ken Raffa ook vrij goed in Brugge. Ik heb er al een 5-tal jurken gekocht en werd steeds heel vriendelijk onthaald. Ze appreciëren wel als je even een afspraak maakt, dan i er zeker tijd voor je. Valérie heeft misschien slecht gevaren, maar dat kan evengoed toeval geweest zijn..Hier verkopen ze nauurlijk enkel Linea Raffaeli. Ik vind die jurken heerlijk en zeer comforabel om te dragen, maar voor mijn bruidkleed ga ik naast deze winkel ook wel eens een ander merk proberen. Ik zou zeggen, maak gewoon enkele afspraken en dan zie je meteen waar jij je het beste voelt!Succes en laat weten als je gekozen hebt!Amaryllis07-08-2009
Hallo,Ik heb mijn bruidskleedje gekocht bij Miss-Sheilla in Maldegem.Het is van het merk Creations Bochet, maar ze hebben nog andere merken.Het zijn wel iets goedkopere kleedjes dan van Linea Raffaeli.Ik persoonlijk wilde geen kleedje van Linea omdat in mijn vriendenkring al verschillende getrouwd zijn in dat merk.Je kan ook altijd eens kijken op de website van deze winkel.www.miss-sheila-brugge.be Groetjes 01/08/08
hey joki,er is ook nog suère die maakt op deze site reclame en dan heb je nog de bruidsschat deze verkopen zowel nieuwe als tweedehandshopelijk ben je hiermee geholpengroetjes Eline & Stijn 05/09/2008
ook niet zo ver van brugge: scarpellini oostende. heeft ook linea raffaelli, maar daarnaast ook nog heel veel andere merken, je moet maar eens op de site zien. Qua service zeker ook aan te raden.
HeyIk heb mijn trouwkleed ook in Brugge gekocht (Linea Raffaelli) op aanraden van mijn schoonmoeder. Wel dat is zo reuze meegevallen dat ik het iedereen kan aanraden. Ik heb echt heel veel tijd gekregen om vele verschillende jurken te passen en nog eens te passen...Ik moet nu nog wel 2 pasbeurten doen maar dat zal (hopelijk) wel even vlot verlopen.Lien12/07/2008
Beste JokiEerst en vooral proficiat!Ik trouw een weekje eerder. Mijn kleed heb ik gekozen in de winkel van Linea Raffaelli te Brugge. Zoals men hier al laat weten, zéker de moeite om een afspraak te maken! Maar ook: smaken verschillen natuurlijk... Toch, heel veel succes met de voorbereidingen,Joke27/06/2008
Hey Joke,Gewoon om te laten dat wij ook op 4 juli trouwen maar dan niet in de buurt van Brugge. In ieder geval veel succes met het vinden van je trouwkleed!! xxx
Hellow!Ik ben dus ook van kanten Brugge,maar ben niet bij Linea geweest omdat ik graag eens iets anders wil. Hoewel ik ze heel mooi vind hoor, maar iedereen draagt ze nu zowat! Bruidskledij Cony in Maria Aalter is wel aan te raden en heel gekent in ons streken.Scarpellini Oostende vond ik niet zo aangenaam en vriendelijk!Ik kan vooral heel hard boffen op de service en kleedjes bij Steven in Torhout.Aartrijke vond ik niet zo mijn ding, weinig keus onder andere.Tot slot ben ik ook nog wat verder gegaan: bruidskledij Ellen in Oosburg (kanten van Sluis en die zijn ook goe!Mocht ik na die winkels mijn kleedje nog niet gevonden gehad hebben was ik zeker nog eens langsgeweest bij la sposa in Roeselare. Daar wordt heel erg op geboft! Ik ga er zeker eens langs met mijn verloofde voor een kostuum!Succes!Als ik nog met iets kan helpen: laat berichtje na op www.mathieu-valentine.bruiloftsite.nl
Is Faffaelli redelijk van prijs?
hallo als je op zoek bent naar een mooi trouwkleed en niet duur ga dan is in sinttruiden kijken bij la sposa ridderstraat 22 3800 SINTTRUIDEN tis de moeite om is tot daar te gaan 0494122742 groetjes p
Hallo,Wel tof om nog een reactie te krijgen...Ik ben getrouwd op 4 juli 2008... Ik ben uiteindelijk geweest naar La Sposa in Roeselare. Kleedje van Linea Raffaelli. Zeer content geweest.