Terug naar overzicht
Ben er al naar een trouwfeest geweest.Was chic.Ook een prachtig kader.Eten was overheerlijk.
wij zijn er ook op bezoek geweest en was echt een super mooie zaal, niet goedkoop maar wel zijn geld waard denk ik. enige nadeel was bij ons persoonlijk dat mijn toekomstige vertegenwoordiger is van coca cola en ze weigerde het fruitsap en water (minute maid en chaudefontain) te schenken. daarbovenop was de man die ons heeft ontvangen ook zeer kritisch over de firma coca cola en dat voelde we niet echt aan als een 'verkoopstruc' :-)We stelden ons de vraag of ze zich wel flexibel genoeg opstellen naar de klant en hebben om deze rede de zaal ook niet gekozen.Uiteindelijk hebben we gekozen voor de jachthhoorn in kontich die in alles zeer flexibel en behulpzaam zijn
Wij zijn niet te spreken over deze zaal. Man wou ons niet eens de zaal die we graag hadden verhuren omdat we met te weinig waren. Werden niet echt vriendelijk onthaald en met een smoes terug buiten gegooid omdat het onze eerste zaal was en we volgens hem 10 zalen moeten bezichtigen vooralleer we iets beslissen. Spijtig, want de orangerie is inderdaad echt mooi, andere zalen vrij klassiek en donker vond ik. wij trouwen nu in hof van nazareth in lier. super lieve mensen die steeds bereid zijn je te helpen en welkom op elk moment.