Nu Online
Momenteel zijn er 192 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pronovias: duurder/goedkoper in Nederland?

  28-1-2008 18:57:58
Zoals in mijn vorige post, al bleek, ik heb vandaag mijn droomjurk van pronovias gekozen. Hebben jullie er een idee van of het duurder/goedoper is in Nederland voor dat merk?
Groetjes, Marie

Marie
5-10-2008
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1286


Annelies
17-5-2008
 Meld misbruik28-1-2008 20:52:14

Hey Marie,

Ik heb ook een een jurk van pronovias gekozen. Ik ben naar de pronovias winkel in Breda (Amiga) geweest omdat ik twijfelde tussen twee kleedjes en ik daar beide kon passen. Van het éne kende ik de prijs in België al en deze jurk was 250 euro duurder in Nederland. Het andere bleek bij navraag in België maar liefst 600euro goedkoper hier. Of de prijzen overal in Nederland hoger zijn weet ik niet maar het loont in ieder geval om eens te informeren.

Groetjes,
Annelies



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik29-1-2008 3:00:49

in nederland betaal je maar 19% btw, dus dat is in ieder geval minder.




annelore
19-9-2009
 Meld misbruik29-1-2008 9:44:46

Een Nederlandse vriendin van mij heeft haar Pronovias jurk ook in België gekocht omdat hij hier 400 (!) euro goedkoper was dan in Eindhoven. Ik weet alleen niet in welke winkel in België ze uiteindelijk de jurk gekocht heeft.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...