Nu Online
Momenteel zijn er 193 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

05/04/2008

  28-1-2008 14:27:21
Hallo bruidjes,

Wie trouwt er ook op 5 april 2008?
Zijn jullie ook zo nerveus aan het worden?? ;-)
Hoever staan jullie al met de voorbereidingen? Wij zijn nu momenteel bezig met de enveloppes aan het schrijven. Het is de bedoeling dat we volgende week de uitnodigingen versturen...

Veel succes nog aan alle bruidjes met de voorbereidingen.

Vele groeten,
Tamara & Alessandro (nog 68 dagen op de teller...)

Tamara
5-4-2008
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1082


silvy
4-4-2008
 Meld misbruik28-1-2008 14:43:44

Hallo,

Wij trouwen op 4/4/08 en ja ik begin al serieus zenuwachtig te worden!!!!!!!
Bij ons zijn de uitnodigingen dit weekend vertrokken.
We moeten nog een kostuum en schoenen voor mijn ventje, de bloemen, de bedankjes en nog een aantal kleine zaken.
Soms vrees ik dat ik dingen vergeet maar ja, zal wel goed komen hé.
Veel succes nog!
Groetjes



San
12-4-2008
 Meld misbruik28-1-2008 20:33:54

Hallo Tamara en Silvy,

Het begint inderdaad te kriebelen. Wij trouwen op 12 april dus 1 weekje later dan jullie. Wij zijn vrijdag naar de zaal geweest om de menu te bespreken en naar het stadhuis om officieel aangifte te doen. Gisteren heb ik de uitnodigingen besteld via internet en normaal gezien moet ik die vrijdag hebben dan kan ik van het weekend beginnen rond te sturen. Ik zie er eigenlijk wel naat uit maar heb nog geen zenuwen. Dat zal nog wel komen denk ik. Van waar zijn jullie eigenlijk. Ik ben van Halen (grens Limburg - Vlaams brabant).

Sandra
12/04/2008

San



Tamara
5-4-2008
 Meld misbruik28-1-2008 23:21:48

Hey Sandra,

Ik ben van Kuurne afkomstig.

Groetjes,
Tamara & Alessandro



sira
5-4-2008
 Meld misbruik29-1-2008 9:47:07

Hey,
wij trouwen zowel op 5/4/2008 als op 12/4/2008. Eerst hier op 5 april in Belgie en omdat mijn verloofde van Nieuw Zeeland is op 12 april in NZ zelf. Ik heb dus het grote geluk 2 keer mijn kleedje te mogen dragen :)

We hadden onze uitnodigingen voor NZ samen met de kerstcadeautjes verstuurd en die van Belgie volgen dit weekend.

Zowel voor hier als ginder zijn we nog voor bloemen aan het zoeken en het huren van een kostuum voor mijn verloofde.

De meeste zaken lijken eindelijk in de plooi te vallen. Hetgeen wat enkel voor problemen blijft zorgen is de papier winkel die eraan te pas komt als je met een buitenlander trouwt :s

Maar verschiet er keer op keer van hoe snel het dichterbij aan het komen is.

Gaan jullie onder de zonnebank gaan om dat witte winterse velletje te bestrijden?

Groetjes
Sira



Tamara
5-4-2008
 Meld misbruik29-1-2008 10:20:57

Hey Sira,

Ik ben inderdaad gisteren gestart met de zonnebank.
Ik zal 1 maal in de week langsgaan om zo op het gemak bruiner te worden. Het hoeft voor mij niet té bruin te zijn maar gewoon dat mijn wit velletje wat bruiner is.
Mijn vriend en mijn kinderen hebben al een bruiner vel omdat mijn vriend van Siciliaanse afkomst is en ik wil niet als een witte lampion naast hen staan... ;-)
Ik zal in totaal een 8 keer gaan naar de zonnebank.


Vele groetjes,

Tamara & Alessandro



silvy
4-4-2008
 Meld misbruik29-1-2008 10:34:16

Hallo,

Ik ben van Maasmechelen.
Ben al een maand onder de zonnebank aan het gaan. Ik ben echt wel een bleekscheet en die dag wil ik toch mooi bruin zijn. Vind ik mooier bij mezelf.
Wij kunnen pas vanaf volgende week de officiele aangifte doen op het gemeentehuis.
Jeetje Sira, tweemaal een bruiloft regelen?! Da's dan ook tweemaal stress maar ook tweemaal plezier!!!!!!!!
Geniet ervan allemaal!



sira
5-4-2008
 Meld misbruik29-1-2008 12:39:58

Ik vind het precies allemaal nog wel meevallen. We hebben ons verloofd eind november. Dus een goeie 5 maanden om beide feesten te plannen.

Beetje tricky dat alles van NZ over het internet moet gebeuren, maar op zich valt dat ook nog mee.

Heb wel het geluk dat mijn verloofde veel wilt meehelpen en we verwerken hier bv NZ als thema in de trouw en in NZ is Belgie het thema :)

Intussen zijn we ook aan het verhuizen en ben ik in opleiding voor mijn nieuwe job, dus het is lekker druk, maar geniet van elk moment.

Ben ergens blij dat het maar een beperkte tijd is om alles te regelen. Geen tijd om te twijfelen.

Hoop dat het voor jullie allemaal ook zo goed meezit :)



Lenie

 Meld misbruik29-1-2008 17:01:42

Hey, wij trouwen op 29 maart, een weekje vroeger dus. Het komt steeds dichter en dichter en het wordt dan ook spannender en spannender. Onze uitnodigingen gaan volgende week de deur uit en het zonnebanken is voor mij ook begonnen!
Momenteel nog 60 dagen op de teller!

Groetjes!



San
12-4-2008
 Meld misbruik29-1-2008 21:25:57

Ik start begin maart met een kuurtje zonnebank. Ik mag max. 10x per jaar onder de zonnebank van mijn dermatoloog. Om niet te snel te verbranden begin ik met 5 minuten en bouw zo op tot max. 15 min per beurt. Telkens met een tussenperiode van 3 dagen. Heb uitgerekend dat ik dan ergens begin maart moet beginnen.

Sandra
12/04/2008



anja
5-4-2008
 Meld misbruik2-2-2008 9:17:47

Hoi,
Wij trouwen ook op 05.04.08 en wilde graag weten vanwaar jullie zijn. Wijzelf wonen in Kapellen, feest gaat door in Feestzaal Keienhof. Heb jij al schoentjes gevonden, ga volgende week is kijken bij Van Loock.
Waar hebben jullie gastenboek gevonden en misschien nog een tip voor rozenblaadjesmandjes. Vind het best moeilijk om iets niet te tuttig te vinden. Laat maar weten, groetjes Anja



Sabine
5-4-2008
 Meld misbruik12-2-2008 22:35:48

Hoi Tamara,

Wij trouwen ook op 05/04/08!!!
We trouwen in het stadhuis van Leuven, maar geven een fuif in Limburg (zijn van Limburg afkomstig).
Zenuwen zijn er gelukkig nog niet, maar we kijken er wel enorm naar uit!!!
Ik krijg steeds een big smile op mijn gezicht als ik eraan denk 

Wat nog moet gebeuren: vervoer zoeken, kostuum ventje kopen, gastenboek aankopen, enveloppendoos knutselen, bruidsboeket bestellen, bedankjes maken. Valt dus nog wel mee.

Onze uitnodigingen hebben we goed vroeg uitgedeeld: tijdens de nieuwjaarsfeestjes, spaart een hoop aan postzegels uit! Nu nog sturen we regelmatig een uitnodiging hoor. Het lijstje blijft maar groeien.

Onze ringen vonden we vorig weekend.

Veel plezier nog met de voorbereidingen!!!

Groetjes, Sabine


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...