TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
dennis
2-8-2008
|
28-1-2008 14:20:22
wij, en we trouwen in lier...
liggen al vast: zaal en menu, kleed, stadhuis, kerk, dj, fotograaf, vervoer,ringen zijn gekozen, nu op zoek naar kledij bruidegom, schoenen bruid en kledij bruidskindjes...
to do: uitnodigingen en misboekje, bruidsboeket...
vergeet ik iets?
ook voor jullie alvast heel veel plezier!
|
|
katrien
|
28-1-2008 14:54:12
och zeg, welke zaal. wij trouwen in putte maar feest gaat door in hof van nazareth. bij ons ligt vast: zaal, reis, kerk, gemeentehuis, ringen zijn gehaald, kleed is gekozen, kindjes kledij is ok, fotograaf, vervoer, dj is ok.
to do: uitnodigingen, kledij bruidegom en dan van die kleine prullen zoals bedankingen, misboekjes ,...
|
|
dennis
2-8-2008
|
28-1-2008 15:11:44
zaal is familia in nijlen, hof van nazareth is super maar was beetje boven ons budget (hele grote familie dus dat kost ons nogal wat)
oh ja, reis ligt bij ons ook vast!
|
|
Cedric
|
28-1-2008 15:24:37
Beste
Hebben jullie al aan een dj gedacht? Kijk even op www.partylighting.be
Groetjes
|
|
katrien
|
28-1-2008 15:40:22
ja hoor onze dj ligt al vast. sorry cedric.
|
|
inge
1-8-2008
|
28-1-2008 17:51:06
Hallo, Wij trouwen een dagje eerder. Bij ons liggen de zaal,fotograaf,dj,verv oer,stadhuis,bruidskleedje gekozen. Het enige wat we nog moeten doen is kostum,kleedjes kindjes,uitnodigingen,ringen.
Groetjes 01/08/08.
|
|
Patricia
|
29-1-2008 11:57:54
Wij trouwen zoals Inge een dagje vroeger 01/08/2008. Bij ons liggen gemeente, zaal, DJ, fotograaf vast. Bruidskleed is gekozen, juwelen gekocht en schoenen, enkel nog lingerie zoeken. Bruidegom moet nog alles zoeken qua outfit.
De ringen, we weten al waar we die zullen bestellen en zijn aan het nadenken over hoe die eruit moeten zien.
Uitnodigingen willen we zelf maken.
Groetjes Patricia
|
|
Gerlinde
2-8-2008
|
29-1-2008 15:13:40
Hey,
Wij trouwen dan ook. Allé, zaterdag zei ik het nog anders. Het was nieuwjaarsfeestje aan mijn ma haar kant en mijn oma vroeg of ik duidelijk wou vermelden wanneer we trouwen en of de familie al dan niet gevraagd is. Ik heb namelijk een familie van 40 mensen aan mijn ma haar kant en er deden al verschillende data de ronde. Dus ik heb dat dan maar even gedaan, maar in al mijn enthousiasme zei ik dat ik volgend (!!!!) jaar op 2/8/8 ging trouwen. Tot dat mijn ma vanuit de zaal vroeg of ik volgend jaar ging trouwen. Hilariteit alom.
Groetjes
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|