Terug naar overzicht
Wij trouwen om 14u op het gemeentehuis, maar het feest zou pas rond 18u van start gaan.... dus ik zit met een beetje dezelfde vraag.....
hallo Liesbeth,Hoe wij het doen: onze familie woont nogal ver uit elkaar, daarom doen we eerst de fotoreportage, vervolgens huwen we op het stadhuis. Daarna is er voor de suite een gastronomische lunch waarna wij in groep naar de feestzaal rijden. Ons persoonlijk leek dit het leukst omdat we zo onze gasten geen 2 uren alleen laten terwijl wij op reportage zijn.Broodjes zijn zeker een goed alternatief, indien je daarvoor de plaats hebt en iemand die dit wat kan mee organiseren.Overdenk gewoon eens de verschillende mogelijkheden en je komt zeker te een goede oplossing.
Hoi LiesbethWij zaten met hetzelfde probleem: gemeente is om tien voor elf en avondfeest om 20u!Dus... na de gemeente is er een ijsje voorzien voor alle aanwezigen.Daarna gaan wij met de naaste familie naar huis voor een lunch. De vrienden en familie die ver wonen en toch 's ochtends aanwezig zijn, kunnen, als zij dit willen, onze stad bezoeken, rondrit maken, ... dat beslissen ze zelf.Onze familie blijft na de lunch bij ons thuis terwijl wij even (!) weg zijn voor de foto's. Er zijn dan ook hapjes en er is genoeg drank voor hen + ze kunnen dan even uitrusten (oma's en opa's!!) en bijkletsen,...Daarna gaan we met hen uit eten en van daaruit naar de zaal voor het avondfeest.Veel succesHilde
Dag bruidjes,vele koppels komen langs bij ons, goedeherder.be, om vlak voor het avondfeest (bvb. om 17u30) toch een mooie en persosonlijke viering te bekomen. En als de genodigden dit weten, dan volgen vele mensen eerst de viering mee en direct aansluitend in de feestzaal begint de receptie: de mensen moetenzich niet meer verplaatsen en maken 'uw moment' mee. Toch wel een leuk idee vind ik!
Hey,Wij trouwen wel voor de kerk, maar zitten ook met een relatief groot "gat" tussen 10u30 (we trouwen voor de wet om 10u) en 14u30 (trouw kerk). Wij gaan ondertussen onze foto's nemen en de mensen van de suite gaan dan bij mijn ouders voor een lunch met broodjes.Misschien kunnen jullie ook zoiets voorzien en dan misschien nog koffie in de namiddag...?Groetjes,Laurie