Terug naar overzicht
hoi hoi,ikke weer...mijn persoonlijke mening...ik vind het mooiste je openingsdans met de jacquet aan, geeft dat tikkeltje meer.daarna zou ik het persoonlijk wel uitdoen anders gaat je ventje serieus afzien en zweten vrees ik!succes!
Hallo,De mijne had zijn vest al uit toen we iedereen hadden ontvangen...Het was voor hem veel aangenamer en makkelijker om te "tafelen" ! En, nadien voor de openingsdans, gewoon terug even aangetrokken!
Hallo,Wijzelf hebben ook voor jacquet gekozen, hebben ze wel gehuurd en de dame van de zaak wist ons te zeggen dat de openingsdans en de dans met de moeder met jas aan wordt gedanst, zo ook met de knop vooraan gesloten. Volgens etiquette is het ook zo dat de andere genodigden(suite)hun jas of veston e.d. pas mogen uit doen na dat de bruidegom hem uit heeft.Veel succes nog verder met de voorbereidingen. Gr Anja
ach, okik ben wel blij dat het vest aan mag blijvenik vind het nu éénmaal zoooooooooo mooi :-)nog een kleine 4 maanden aftellen
hey vicky,wij zijn ook nog op zoek naar een jacquet voor mijn ventje. Waar hebben jullie hem gevonden? Iemand een idee of ze ook in een andere kleur dan zwart-grijs te verkrijgen zijn? Mijn ventje staat niet zo goed met grijs :o)bedankt!
Hoi,Een jaquet bestaat ook in het bruin. Ook zeer mooi vind ik persoonlijk! http://www.ceremoniekledijvanwynsberghe.be/ Daar zie je foto's van een bruine. Mijn ventje heeft dit gepast en ik vond het echt super schoon!Groetjes
wij hebben het jacquet ook bij vanwijnsberghe gehaald.keuze genoeg;mijn ventje heeft een iets andere vest aan dan de rest van de suite, dat maakt het nog wat specialer hé