Nu Online
Momenteel zijn er 129 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gedichtje

  27-1-2008 14:58:10
Hallo bruidjes in spé, ik ben op zoek naar een soort van gedichtje dat vermeldt dat het echt niet nodig is om het bruidspaar nog dag te komen zeggen als ze de feest verlaten. Kent iemand van jullie zo'n tekstje? Wij hebben al verschillende feesten meegemaakt waar het bruidskoppel geen minuut op de dansvloer kon staan omdat iedereen hen nog eens kwam kussen en bedanken en voor ons hoeft zoiets niet.

lien
29-3-2008
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1036


Sarah
12-7-2008
 Meld misbruik12-2-2008 20:09:05

Hoi Lien, een paar topics terug had ik ditzelfde gevraagd onder 'zonder kussen naar huis gaan'.
Reacties van andere bruidjes (eerder negatief) kan je daar vinden, voor gedichtjes ben ik ook nog altijd op zoek naar ideetjes...

Ik denk namelijk toch dat ik het ook zo ga aanpakken, mijn ouders hadden vorig jaar een feest owv hun zilveren jubileum en mijn moeder heeft gewoon niet kunnen dansen, wat ze wel heel erg spijtig vond!

Ik hoop dat er alleszins nog reactie komt op jouw bericht hier!

Veel succes nog met de voorbereidingen!



Sarah
12-7-2008
 Meld misbruik12-2-2008 20:09:15

Hoi Lien, een paar topics terug had ik ditzelfde gevraagd onder 'zonder kussen naar huis gaan'.
Reacties van andere bruidjes (eerder negatief) kan je daar vinden, voor gedichtjes ben ik ook nog altijd op zoek naar ideetjes...

Ik denk namelijk toch dat ik het ook zo ga aanpakken, mijn ouders hadden vorig jaar een feest owv hun zilveren jubileum en mijn moeder heeft gewoon niet kunnen dansen, wat ze wel heel erg spijtig vond!

Ik hoop dat er alleszins nog reactie komt op jouw bericht hier!

Veel succes nog met de voorbereidingen!



Olivia
4-5-2007
 Meld misbruik18-2-2008 21:01:57

Zoals hier, en ook in eenzelfde eerder topic ter sprake kwam...is het waarschijnlijke een delicate kwestie, waar elk van ons zijn mening over heeft! Maar, meningen verschillen uiteraard...
en, al zou zelf toch nog liever persoonlijk afscheid nemen, toch moeten we begrijpen dat sommige bruidjes het anders zien, en liever "feesten"!
Ik zou dan proberen om het subtiel te vermelden op de menukaart
(bij ons stond er: als je straks naar huis zal gaan...wees voorzichtig op de baan!)
Je zou hier eventueel kunnen zetten:

wij vinden het fijn, dat jullie er zijn,
maar als je straks naar huis zal gaan,
laat ons rustig op de dansvloer staan,
een werpkusje of zwaaien met je hand,
vinden wij zeker zo plezant!

Misschien heb je hier toch iets aan,
groetjes, Olivia


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...