Nu Online
Momenteel zijn er 218 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

help

27-1-2008 14:40:36
Hoi iedereen,

Binnen 8 maand gaan we trouwen en wij hebben enkele onze zaal nog maar vastgelegd.(wel heb ik al de menu enz gekozen)Maar verder is er nog niets gebeurd. Dit komt doordat ik alles alleen moet doen en dan komt er nog eens bij dat we een huis gekocht hebben en er volgende maand in kunnen. Dus verhuisen en verbouwen.
We hebben voor de kosten de onderdrukken al minder mensen uitgenodigd. Maar toch.
Ik zie het even allemaal niet meer zitten zowel finnacieel als mentaal. Zijn er onder jullie die dit ook hebben meegemaakt?
Groetjes

miranda
5-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 11 | Gelezen: 418

miranda
27-9-2008
 Meld misbruik27-1-2008 15:17:42

dag naamgenootje, je hoeft je geen zorgen te maken alles zal wel op zijn pootjes terechtkomen. wij trouwen ook binnen 8 maandjes 27 september en ook wij hebben enkel de feestzaal en dj vastliggen. op het stadhuis te roeselare mogen we de trouw pas in maart vastleggen en voor kleren vind ik het nog wat te vroeg. ik wens jullie veel succes! lieve groetjes Mirke ( miranda )

kirby
6-9-2008
 Meld misbruik27-1-2008 15:37:30

hoi, wou je ook even een hart onder de riem steken. wij trouwen binnen 7 maand en hebben enkel de feestzaal en de dj moet het er nu ook om doen dat we enkele dagen geleden ook een huis hebben gekocht. zit ook wat te stressen dus je bent zeker niet alleen!

Veronique
3-5-2008
 Meld misbruik27-1-2008 18:37:46

Dag Miranda,

Inderdaad je moet je nog geen zorgen maken hoor; onze trouwdatum is al 3 mei, wij hadden voor kerstmis enkel onze zaal al vastliggen en de fotograaf (omdat ik zeker die persoon wou dus dan moesten we ook niet verder zoeken natuurlijk).

We zijn dus nu een maand geleden in actie geschoten, vier maanden vooraf, en het lukt allemaal perfect. Ik heb zelfs pas vrijdag m'n trouwjurk gekozen, en als je in een goeie winkel bent doen ze niet van 'amai, zo laat', want het is nog drie maanden en die jurk hangt daar toch maar!

alleen in de gaten houden als je op dezelfde dag voor de wet wil trouwen (dat was bij ons niet het geval).

succes en niet te veel zorgen in maken (de trouwjurkencollecties voor de zomer van 2008 worden pas op veel plaatsen pas vanaf nu gedemonstreerd, trouwens!)

Ilse
17-5-2008
 Meld misbruik27-1-2008 20:50:12

hey Miranda,

wij trouwen op 17 mei en zijn ook pas begin januari redelijk in gang geschoten (zaal, wet en dj lagen wel al vast). Met 8 maanden te gaan heb je nog tijd genoeg hoor... probeer een beetje een planning op te stellen, dan ben je wat geruster...
Om je financiele gemoed gerust te stellen, heb ik jammer genoeg geen tips... ook voor ons wordt het financieel niet zo evident, maar we proberen prioriteiten te stellen zodat we er toch geen financiele kater aan overhouden ...
Alvast nog veel voorbereidingsplezier!

groetjes,
Ilse
17 mei 2008

Cindy
15-3-2008
 Meld misbruik27-1-2008 21:03:54

Maak u toch geen zorgen :-))) Ik weet sinds maart vorig jaar dat we gaan trouwen, ik heb zelf 3 pogingen ondernomen om iets te organiseren en heb het 3x opgegeven haha, nu lach ik ermee, maar toen was het veeeel minder. Wij hebben 3 kinderen, een druk leven en het lukte gewoonweg niet en dan die prijzen, dat is voor direct ongezond te draaien. Nadat ik het opgaf, zo begin december, heeft de familie de touwtjes in handen genomen en zij zorgen voor een verrassingsparty, te starten van 0. Nu een kleine 2 maand verder staat alles op zijn poten en tellen we vrolijk af naar 15 maart zonder stress. Dus, geen paniek! Je moet maar is kijken naar vijf-tv, daar doen ze het in amper 2 dagen :-)
Met je zaal sta je al heel ver hoor. En geloof me, je maakt het zo duur als je zelf maar wil. SUCCES!

Cindy

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik27-1-2008 21:08:17

Ceremoniemeester heb je met een goeie planning niet nodig.
Vraag een student fotografie of familie/vrienden die goed zijn met een camera.
Het eten kan je heel eenvoudig houden. Suitewagens zijn overbodige luxe.
Als je je kleed laat maken is het al stuk goedkoper dan in de winkel. Of als de kleren niet zo belangrijk zijn, kan je gewoon een mooi jurkje kopen. Bloemenversiering kost ook teveel geld volgens dat je er plezier van hebt. Uitnodigingen kan je ook goedkoop houden bij de dorpsdrukker (offertes vragen en goedkoopste zoeken).
Deel je uitnodigingen uit ipv postzegels.
Zet op je uitnodiging een envelopje met je rekeningnummer. Dan geven de mensen geld kado.

Denk eens na over wat het belangrijkste is en stel idd je prioriteiten.

Je kan zelfs voorlopig zeer goedkope trouwringen kopen en dan binnen een paar jaar duurdere kopen. Op een trouwverjaardag of zo.

Het hoeft allemaal zo groots niet...

miranda
5-9-2008
 Meld misbruik28-1-2008 6:57:05

Dag lieve bruidjes,

Bedankt voor de lieve woorden en steun. Inderdaad ik ben blijkbaar aan het panikeren voor niets. Door jullie berichtjes heb ik nog iedeën opgedaan. Bedankt allemaal en nog veel succes met jullie voorbereiding voor de grote dag.
Lieve groetjes

miranda
5-9-2008
 Meld misbruik28-1-2008 6:57:18

Dag lieve bruidjes,

Bedankt voor de lieve woorden en steun. Inderdaad ik ben blijkbaar aan het panikeren voor niets. Door jullie berichtjes heb ik nog iedeën opgedaan. Bedankt allemaal en nog veel succes met jullie voorbereiding voor de grote dag.
Lieve groetjes

miranda
5-9-2008
 Meld misbruik28-1-2008 6:57:32

Dag lieve bruidjes,

Lieve groetjes

miranda
5-9-2008
 Meld misbruik28-1-2008 6:57:47

Dag lieve bruidjes,

Lieve groetjes

katrien

Meld misbruik28-1-2008 13:47:20

geen paniek. wil op deze site de lijst in bij "mijn planning " (bovenaan) en dan kan je zien wat je moet doen per maand. dit telt af tot op de dag zelf. misschien kan dit helpen. werk het één per één af en dan zal je zien dat alles in orde komt.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...