Nu Online
Momenteel zijn er 47 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Maaltijd voor ceremoniemeester, chauffeur en fotograaf?

  27-1-2008 14:39:32
Beste lezer,

Wij hebben tijdens de middag van onze huwelijksdag (29/08/08)een etentje gepland met de suite. Nu stellen wij ons de vraag wat er op dat moment moet gebeuren met de ceremoniemeester, chauffeur en de fotograven? Is het de bedoeling dat wij een maaltijd voor hen betalen of niet? Ook op het avondfeest is dit een nieuw dillema? Wordt dit verwacht of niet? Weet iemand hier meer over?

groetjes helen en mel

Helen
29-8-2008
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1060


sarah
17-5-2008
 Meld misbruik27-1-2008 14:45:27

hela,

met deze vraag zit ik ook al een tijdje..

Wij geven wel beide bands + kinderanimatie eten = 10 personen!

Ik weet het dus ook echt niet voor ceremoniemeester en fotograaf??!

ben benieuwd wat hier de antwoorden gaan zijn!

grz



heidi
7-6-2008
 Meld misbruik27-1-2008 15:09:06

hallo,

wij hebben een ceremoniemeester tot na de mis. wij trouwen voor de kerk om 14u. de ceremoniemeester gaat 's middags al naar de kerk, hiervoor moeten we dus geen maaltijd voorzien. voor de fotograaf vind ik wel. je moet hem toch niet de hele dag zonder eten laten.

groetjes
heidi



Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik27-1-2008 16:03:27

Hallo,
Wij hadden niets voorzien voor de fotograaf. 's Morgens zijn wij op fotoreportage gegaan, 's middags hebben mijn man en ik wat broodjes gegeten (aan de mensen van de 'suite' hadden we gevraagd om op voorhand al iets te eten, bij een vriendin van mij was dat ook zo), dus ook aan de fotograaf hebben we niets gegeven (wel iets om te drinken).
De chauffeur kwam tegen 13.15 dus ik veronderstel dat die al gegeten had:-)... de fotograaf is gebleven tot het begin van de receptie. Een ceremoniemeester hadden wij niet.
Groetjes



Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik27-1-2008 19:32:34

Kan je dat niet gewoon aan die mensen zelf vragen? Misschien hebben zij vaste gewoontes hiervoor ofzo. Lijkt me toch het makkelijkst dat zij hier zelf op antwoorden. Ik zal 't bij ons ook eens vragen...had hier helemaal nog niet aan gedacht...

GRoetjes,

Amaryllis



Cindy
15-3-2008
 Meld misbruik27-1-2008 21:11:02

Mijn fotograaf gaat mee aan de tafel, wel met dat verschil dat die mens een kennis is, we nemen hem dus van 's morgens tot 's morgens op sleeptouw. Moest ik nu iemand inhuren dat ik niet ken, ik weet niet, volgens mij is dat niet aan ons om die te voorzien van eten, kvind het zowat raar. Uiteindelijk kosten die al een flinke duit he. Een ceremoniemeester, tja, dat vind ik al iets persoonlijker oftewel zie ik dat verkeerd, ik heb dat trouwens niet. Ik zou dus zeggen vanuit mijn gevoel, nee, geen eten.
Er is toch nogal wat om te doen hoor :-))

Cindy
15-03



Vera
15-3-2008
 Meld misbruik27-1-2008 21:46:18

Hoi,

ik heb dat gevraagd aan onze fotograaf en hij zei dat we hem zeker niet als gast mochten rekenen, maar dat we aan de zaal moeten vragen om iets klein klaar te zetten. Hij zegt dat de zalen dat wel gewoon zijn. De man is tenslotte van 's ochtends tot 's avonds bij ons, dus hij mag ook niet omvallen van de honger :-)
Als je zeker wil zijn wat zij verwachten, moet je dat even vragen. Zij zijn die vraag wel gewoon.

Groetjes



marie
11-10-2008
 Meld misbruik27-1-2008 22:19:34

ja, ik vind toch ook wel dat je die mensen van eten moet voorzien als ze er zijn op het moment dat je eet, die mensen kunnen toch niet ergens achter een boomke een boterhammeke eten he?



Eva
14-6-2008
 Meld misbruik27-1-2008 22:44:27

ja bij ons ook hoor. Ik zou mij schamen als de foto en videograaf niets te eten krijgen. Ocharme die mannen. De hele dag niets eten. Ach die 2 kunnen we er wel bijrekenen.



saskia
7-9-2007
 Meld misbruik28-1-2008 10:00:52

hey

bij ons heeft de fotograaf gewoon mee aan tafel gegeten. we stonden hier op omdat hij al es vooraf foto's was geennemen met ons en de dag zelf was hij er van iets na de middag tot na de openingsdans. in de late namiddag zijn wij nog foto's gaan nemen terwijl da anderen broodjes aten dus daar had hij al maar één broodje of zo van, dus vond ik dat hij 's avonds meer dan recht had op eten!
onze chauffeur heeft in de namiddag een paar broodjes kunnen eten. die was voor het eten weg dus geen probleem.
drank hebben we de ganse dag door gevraagd en aan de chauffeur ook meegegeven terwijl hij moest wachten aan t stadhuis.

sas



Angela
21-6-2008
 Meld misbruik28-1-2008 13:23:32

Hallo,

We hebben s'morgens een gemakkelijk ontbijt voorzien. Daar mag iedereen van nemen. Ook de fotograaf, videograaf, ceremoniemeester, hostess van bus en chauffeur.Na bet wettelijk huwelijk hebben we een buffet (je) voorzien voor iedereen. Zolang ze maar helpen met een glasje in te schenken voor de suite. En als iemand iets nodig heeft, ons te helpen. Na het kerkelijk huwelijk gaan we richting feestzaal.
De fotograaf blijft tot 20uur (dat de mensen aan tafel gaan), dus s'avonds voorzien we niets meer voor hem. Dan blijft alleen de videograaf en dj over.
De videograaf zei dat een broodjesmaaltijd genoeg was of iets dat de feestzaal kon voorzien. wat dat juist zou zijn, zien we nog wel. daar heeft de feestzaal wel genoeg ervaring mee.
In de bus gaan we ook een frigobox voorzien met drank in. Niet alcoholische en champagne.
Van de niet-alcoholische mogen ze zoveel drinken dat ze zelf willen.
Hoe meer dat ze voelen dat ze geapprecieerd worden voor hun werk, hoe meer dat ze hun hart inleggen, denk ik (hoop ik).

Veel succes

Angela
21/06/2008


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...