TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karen
12-7-2008
|
27-1-2008 13:23:50
Hallo!
Ik ben ook meegeweest met mijn vriend, ik vond dit eerlijk gezegd superleuk! Hij had het zelfs graag zo, want eigenlijk blijft een kostuum een kostuum, de kleur is wel anders, en soms ook de vorm, maar ergens lijken ze toch allemaal op elkaar... Ga maar mee, en geniet ervan...
|
|
amalia
24-5-2008
|
27-1-2008 13:35:57
Mijn zus is mijn (volwassen) bruidsmeisje en is met mij meegegaan om mijn kleed te kiezen. Nu gaat zij met haar vriend (is de getuige van mijn verloofde) en met mijn verloofde kijken voor een kostuum. Zo weet ik dat zijn kostuum bij mijn kleed past en is het voor mij een verrassing!
Groetjes, Amalia
|
|
Marijke
12-7-2008
|
27-1-2008 13:49:59
Een vriendin van ons was er bij toen ik mijn kleed koos en zij gaat ook mee wanneer de mannen om hun kostuum gaan. Ze neemt dan ook een foto mee van mijn kleed zodat ze eventueel raad kunnen vragen aan een verkoper. Ik vind het leuk dat ik het kostuum nog niet gezien ga hebben. Dan blijft het voor beiden een verrassing
|
|
Sandra
25-7-2008
|
27-1-2008 14:03:50
ik ga mee met mijn verloofde, hij wil dit zelf heel graag en ik zie er geen problemen in. mijn kleed blijft wel verrassing voor hem
|
|
Lies
4-4-2009
|
27-1-2008 15:11:56
Hallo,
ik ga ook mee met mijn vriend zijn kleding passen. Ik wil dat dat allemaal mooi past bij mij. We moeten een geheel zijn. Trouwens, anders dan anders, mijn vriend gaat ook mee mijn trouwkleed kiezen. Ik wil voor hem ook dat het helemaal zijn smaak is. Het verrassingseffect is wel weg, maar dat is het sowieso want wij nemen op voorhand al onze foto's. Maar we weten zeker van elkaar dat we er prima uitzien!
|
|
kirby
6-9-2008
|
27-1-2008 15:43:08
hoi bij ons is het juist omgekeerd, de ouders willen niet dat we ook maar iets van elkaar weten. onze mama's waren mee als ik mijn kleed kocht en gaan volgende maand mee zijn kostuum kiezen. ik ben wel wat bang over wat ze zullen kiezen voor hem, het is namelijke het enige waar ik dan geen controle over heb, maar aan de andere kant vind ik het wel spannend. zo blijft er toch iets een verassing.
|
|
Cindy
15-3-2008
|
27-1-2008 16:59:05
Ik vind dit allemaal zo grappig :-))) Iedereen heeft echt wel dezelfde problemen. Ik heb mijn kleed gaan kiezen met mijn moeder, maar, ik heb het hem wel in een glimp laten zien, omdat ik voor bordeaux gekozen heb en hij oorspronkelijk toch wel traditioneel is ingesteld (ik wilde gerust zijn), maar met die 2-secondenblik weet hij eigenlijk niets, enkel het kleur :-). Mijn schoonmoeder kende echter alle details en zij is meegeweest voor zijn kostuum. Ik heb op voorhand wel een aantal dingen gezegd die voor mij zeker een must waren: zo wilde ik een degelijke mannenschoen (niet met floshkes en zo), geen versmallende broekspijpen en absoluut iets modern!!! Met die info zijn ze vertrokken en na amper een uur in de winkel was de keuze gemaakt. Ik weet een paar dingen, maar het blijft toch een verrassing en dat is net zo plezant. En ik weet zeker, het zal een mach zijn! Succes he
Cindy 15-03
|
|
Amaryllis
7-8-2009
|
27-1-2008 19:36:50
Hey Tina,
Ik ga zeker ook mee met mijn vriend...ik vertrouw 't anders toch niet helemaal. Hij (en zijn moeder ook) zouden eerder voor een heel klassiek model kiezen denk ik, en ik wil toch liever dat hij er ook een beetje 'hip' uitziet op die dag...hihi!
GRoetjes,
Amaryllis
|
|
Ibe
22-5-2010
|
27-1-2008 21:13:47
Ik heb het kostuum van mijn vriend ook mee gekozen hoor. Aangezien mijn vriend graag een "wit" kostuum wilde moest het uiteraard bij mijn jurk passen. We zijn naar de winkel geweest waar ik mijn jurk gekocht heb, vriend eventjes een ommetjes laten maken, ik in mijn jurk en de verkoper naast mij met verschillende kostuums. Zo hebben we het best passende eruit gekozen. Nadat ik mezelf weer uit de jurk had gehesen is mijn ventje weer binnen gekomen en heeft hij het kostuum gepast en oef het was volledig zijn smaak (het is nochtans gene gemakkelijk daarin). en nu maar hopen dat hij mij even mooi vindt in mijn jurk als in zijn kostuum :--
|
|
Tina
28-6-2008
|
27-1-2008 21:43:51
Hoi!
Bedankt allemaal voor jullie reacties!
Goetjes, Tina
|
|
Tina
28-6-2008
|
27-1-2008 21:44:10
Hoi!
Goetjes, Tina
|
|
Tina
28-6-2008
|
27-1-2008 21:44:24
Hoi!
Goetjes, Tina
|
|
Tina
28-6-2008
|
27-1-2008 21:44:39
Hoi!
Goetjes, Tina
|
|
Tina
28-6-2008
|
27-1-2008 21:44:55
Hoi!
Goetjes, Tina
|
|
Laurie
|
29-1-2008 7:12:19
Hey,
ik mocht niet mee om het kostuum van mijn vriend te kiezen, dus heb ik een foto van mijn jurk meegegeven aan zijn moeder en zus. Zij hebben die foto dan aan de mensen van de winkel laten zien, zodat zij konden zeggen wat het beste past bij mijn kleed.
Hij heeft zijn kostuum gekocht bij Labaere en ik vind de mensen daar erg professioneel. Ik ben er dus enorm gerust in!
Groetjes,
Laurie
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|