Nu Online
Momenteel zijn er 226 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

aan Zohra: we ergeren ons aan je verdoken reclame

  27-10-2003 16:07:32
Beste Zohra,
ik vind dit forum geen reclameblad!! en vind dat het absoluut niet kan dat jij telkens tussenkomt. Ik erger me er blauw aan, jij hebt hier een goedkope manier gevonden om geld te verdienen en reclame te maken en ik vind dat dat niet kan! Sarah

Sarah
27-9-2003
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1372


catherine
25-9-2004
 Meld misbruik27-10-2003 17:57:39

ik sluit me helemaal aan bij de mening van Sarah, was eigenlijk ook al van plan om te reageren!



Delphine
3-9-2005
 Meld misbruik27-10-2003 18:53:46

Eindelijk iemand die eens durft te reageren!! Ik heb ook al op het punt gestaan om hierop te reageren. Als ze toch zo graag reclame maakt, dat ze dan gewoon een banner op de site laat plaatsten. Dan kunnen de geïnteresseerden met haar contact opnemen en hoeft ze ons niet verder te ergeren!!



dirk

 Meld misbruik27-10-2003 20:17:47

ik ben blij dat we daaover eens zijn.de mensen kunnen je aanraden maar jezelf aanraden:dat zegt genoeg over je persoon.



zohra

 Meld misbruik27-10-2003 21:48:22

Dit bericht werd verwijderd door de redactie. Dit is een forum om bruidsparen met elkaar te laten communiceren. Dit is geen marktplaats waar handelaars actief reclame mogen voeren.
Ergert u zich aan reclameboodschappen? Laat het ons weten via redactie@wijtrouwen.com



tania

 Meld misbruik28-10-2003 10:10:14

Je weet toch,zohra:Dat deze manier van werken de site kan om zeep helpen want tenslotte is het steeds door misbruik dat men stopt met zulke site's.Als je toch reclame wil maken,open dan een website en dan zie je maar.ik hoop dat er nog mensen eens zijn met me.Het zijn nog steeds de mensen die elkaar helpen en elkaar raadgeven.En zeker niet een firma die de mensen bijna pusht om met hem te werken.



kristien
8-10-2004
 Meld misbruik28-10-2003 14:17:58

Ik ben het volldeig eens met tania. Het interessante aan dit forum is dat je ervaringen kan uitdelen met andere mensen die zelf in het huwelijksbootje stappen. Er is volgens mij dan ook geen of maar heel weinig behoefte aan iemand die deze site wil uitmelken om zo klanten te ronselen. Met deze wil ik dan ook nog eens een oproep aan de redactie doen om dit soort reclame te verwijderen van het forum, zoals jullie trouwens zelf aangeven.
Kristien



myriam
6-9-2003
 Meld misbruik28-10-2003 18:17:31

Inderdaad! Helemaal mee eens!
(Het is trouwens zeer de vraag of Zohra überhaupt iets aan te bieden heeft dat de moeite waard is, want zeer concreet zijn de berichtjes tot nog toe niet geweest, nietwaar?)



tania

 Meld misbruik28-10-2003 20:21:15

aan mijn collega chatters:gaan we de redactie inlichten of niet?Die zohra prutst me de kwaliteit van deze chat



Sarah
27-9-2003
 Meld misbruik29-10-2003 9:20:08

ik heb reeds een mail verstuurd op adres: info@wijtrouwen.com. Maar heb er nog geen reactie op verkregen! weet iemand hoe je de redactie op een andere manier kan bereiken?
Sarah


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...